Aviseringar
Rensa alla

Värt att göra slut?


Supply and Demand:

Du verkar inte vara värd din kille så ja, gör slut.

Proteus:

Tjejer. [tired]


   
SvaraCitera

ELLER?!

Image


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

ELLER?!

Naaw, till en början var hon ju bättre än många andra tjejer,
men att hon frågar om råd och överväger det är rätt sad xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleLottie:

Vad ska jag ta mig till?! Hjälp!

You don't know what you've got until you lose it


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Naaw, till en början var hon ju bättre än många andra tjejer,
men att hon frågar om råd och överväger det är rätt sad xD

Hela grejen att hon tar emot ett nummer från en random men sen ändå ger en kyss i form av - i hennes huvud - en farvälkyss, är rätt grovt sad det med. [cute]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Spreading hate on the internets since 1995

Var det inte den som fick dig låst?


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Var det inte den som fick dig låst?

Jo. [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hela grejen att hon tar emot ett nummer från en random men sen ändå ger en kyss i form av - i hennes huvud - en farvälkyss, är rätt grovt sad det med. [cute]

Det är sjukt, ja,
men om hon endast uppmärksamhets-horade sig så är det ju inget konstigt.

Kommit långt med tjejer som haft killar, men de som ändå inte hade sex med mig kan jag respektera.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Jo. [smile]

Skulle vara rätt värt att anmäla dig nu då, nästa gång blir det väl en månad eller mer?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Kommit långt med tjejer som haft killar, men de som ändå inte hade sex med mig kan jag respektera.

Visst förtjänar de lite respekt för det, men hela grundgrejen söka kontakt med nya trots att man är upptagen? Having a cake and eating it too. Svinigt beteende.

Supply and Demand:

Skulle vara rätt värt att anmäla dig nu då, nästa gång blir det väl en månad eller mer?

Tror inte jag skulle bli låst för den lilla, dessutom är trådskaparen värd bilden. [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tror inte jag skulle bli låst för den lilla, dessutom är trådskaparen värd bilden. [tard]

Men du skulle komma närmre en låsning, upp mot 5poäng beroende på mod och hur dennes dag varit. Och 20poäng betyder väl en månads låsning eller mer?


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Men du skulle komma närmre en låsning, upp mot 5poäng beroende på mod och hur dennes dag varit. Och 20poäng betyder väl en månads låsning eller mer?

Har bara 6 poäng, så det är lugnt! [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Har bara 6 poäng, så det är lugnt! [smile]

Hur blev du då låst? Eller gamla poäng har försvunnit? Ah, okej då blir det bara en vecka. Inte lika roligt.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Hur blev du då låst? Eller gamla poäng har försvunnit? Ah, okej då blir det bara en vecka. Inte lika roligt.

Hade 10 förut, men det verkar som om en varning om någon random uppmaning till självmord har tagits bort. [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hade 10 förut, men det verkar som om en varning om någon random uppmaning till självmord har tagits bort. [smile]

Poängen tas bort efter ett halvår tror jag det är.


   
SvaraCitera