Aviseringar
Rensa alla

värt att offra en bra vänskap?


Ämnesstartare

prinoto:

Luta dig som om du ska kyssa henne men PRECIS innan så vänder du ditt ansikte och viskar istället!
Backar hon ett steg, betyder det att hon inte vill kyssa - backar hon inte så är det nog fritt fram (Inte helt säkert men aa, you get the point :))

ska försöka göra något liknande och se hur hon reagerar, ganska svårt då mina kompisar är runt mig 24/7 och hennes runt henne.. men det kommer säkert något tillfäla om inte allt för länge där jag kan testa det 🙂

prinoto:

Nesh nesh, det är inte alltid så - det blir BARA så om personen som gillar den andre fortsätter att hoppa och klänga och inte betér sig som normalt.[/quote}
får försöka närma mig henne och hoppas på att hon känner detsamma och annars får jag hålla tummarna med att hon fortfarande vill vara min vän.

En tjej har sagt att hon har gillat mig och vi hade precis som vanligt igen även fast jag sa att jag inte såg henne mer än som en vän.


   
SvaraCitera

den_fege:

då vänskap ofta brukar förstöras helt av att någon berättar om sina känslor men som är helt obesvarade..

inte alltid men risken finns såklart.
dock kan relationen få sig en törn i början och inte vara som den brukade men vågar man inte chansa så kan man missa en hel derl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

inte alltid men risken finns såklart.
dock kan relationen få sig en törn i början och inte vara som den brukade men vågar man inte chansa så kan man missa en hel derl

tänkt på det de andra skrev, o tycker ni det låter bra att skicka rosor på alla hjärtansdag med någon text som visar mitt intresse men inte för uppenbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för hjälpen! ska försöka samla mod till att visa det för henne. Om det nu blir genom att säga jag gillar dig lite mer eller bara genom att visa att jag vill vara med henne genom att bjuda ut henne. :):):)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för hjälpen! ska försöka samla mod till att visa det för henne. Om det nu blir genom att säga jag gillar dig lite mer eller bara genom att visa att jag vill vara med henne genom att bjuda ut henne. :):):)


   
SvaraCitera