Aviseringar
Rensa alla

Växa upp domnar av en.


Ämnesstartare

Jag var bäst inom min sport, alla trodde jag skulle bli legend inom min sport. Hade något jag kämpade för. Hade flickvän massor av kompisar och visste vad jag ville bli när jag "blev stor".

Nu i gymnasiet har jag slutat med den sporten och gjort slut med min flickvän. Har fortfarande kompisar och inga problem i livet allt är bra men vafan allt känns.. jaha? Dissat tjejer bara för det känns onödigt.
Känns som man lever bara för att leva. Är inte deppig eller nått så ni inte tror det, jag mår skitbra och har inga problem i mitt liv, men typ allt känns onödigt.

Kan inte förklara allt känns bara jahaaa? no emotions typ, gå i skolan ok jaha, plugga, gå ut me kompisar, festa, mmhm.. och?

Sitter vid datan och kollar på skärmen...

Vet ej vrf jag skriver detta skriver ba :).

Känns bara skumt för typ alla mina kompisar har nått att kämpa för och är grymt glada, jag är typ :|. Neutral för allt för allt känns woohoo so what.

Ge tillbaka grundskolan när man trodde att ens sport var allt, eller att få tjejen man gilla var allt. Eller bättre än så, ge tillbaka när man gick i lågstadiet och ens största problem var att få den nya leksaken, när man fick den så var det som att ens liv var perfekt och man kunde dö lycklig nu. Nu spelar det ingen roll vad du gör, får du en lamborghini så är du glad för den men den löser inget, det är fortfarande bara en sak.

Aja I wanna be little again :(.

Life....fucking boring...


   
Citera
Ämnesstartare

Håller med fast istället hade jag ingenting förut och nu har jag en sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"DEAR LIFE: YOU SUCK"

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

"DEAR LIFE: YOU SUCK"

Haha 😀[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig också tom ibland fast av andra anledningar. Det är bra att jag aldrig fick det jag ville ha när jag var liten.


   
SvaraCitera

Jo, livet är kanske lite meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Jo, livet är kanske lite meningslöst.

mm känns lite som det, fast kommer vara bättre när jag väl gått ut gymnasiet, inte för att hålla på och försöka skryta eller något men alla känns så jävla omogna i gymnasiet, jag passar bara inte in med alla killar som försöker haffa alla fjortistjejer på alla fester, jag är typ den enda killen som alltid står vid sidan och tänker "vafan håller dom på med" medans dom står upp och hoppar till någon random fjortis låt.
Och varje gång en fjortis kommer fram så totaldissar jag henne, slutat gå på fester på senaste tiden för det är så jävla tråkigt, inga normala människor...

Don't get me wrong, inte så att jag är mobbad, är bland de "populära" faktist men tröttnat på gymnasie skiten.

Det som är mest idiotiskt är att killarna beter sig som tjejer mer än tjejerna gör. Alla killar snackar bakom ryggen på andra killkompisar och dissar vissa av kompisarna för att dom gör si eller så.. man ba shiiit.. väx upp...

Ge mig universitet naow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yay, du har trillat ned på jorden. Det är så här livet är, grattis! [y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Vilken sport undrar jag med tanke på att du tidigare i en tråd funderade hur du skulle få en vältränad atletisk kropp

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=267317&page=1#9944465

Sen kan jag intyga på att de flesta jag känner som går/just gått ut gymnasiet skriver mycket mognare än dig!

Varför får jag en känsla av att du är låtsasmogen och grymt tråkig att umgås med eftersom du ska spela så "mogen" och inte klarar av att bjuda på dig själv? Sen har jag inte sett en enda tråd skapad av dig där du inte whinar över något!

Kanske är du inte alls sån som person, men det är det intrycket jag fått av dig hittils!

BTW, så är det dom som säger dom är populära som är minst populära och mestadels bara hänger på folk [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag känner att allt känns hopplöst så tänker jag på framtiden och då blir jag på bättre humör igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Varför får jag en känsla av att du är låtsasmogen och grymt tråkig att umgås med eftersom du ska spela så "mogen" och inte klarar av att bjuda på dig själv?

Ok?

Jeay_L:

BTW, så är det dom som säger dom är populära som är minst populära och mestadels bara hänger på folk [cute]

Vet ej varför jag ens svarar men nej jag hänger inte på folk, måste komma på ursäkter hela tiden för att inte komma till deras fester eller whatever. Jag skulle mycket hellre bara ha några nära kompisar.


   
SvaraCitera
Jeay_L

AutoBahnare:

Ok?

Du skriver som en fjortis men klagar på att andra är omogna och försöker få dig själv att framstå som en mycket mognare person. Varför skriver du då på ett sätt som bevisar motsatsen?

Funderar fortfarande vad det var för sport, eftersom du tidigare trådar frågat om hur man blir vältränad och skrivit att du mestadels bara sitter hemma..

AutoBahnare:

måste komma på ursäkter hela tiden för att inte komma till deras fester

Dom kanske bara vill ha med dig för å vara snäll? Jag och dom jag umgås med 1-4 år äldre än mig skulle nog ärligt knappast vilja ha med en som bara står i ett hörn en hel fest utan skulle den med så vore det av snällhet eller av vana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hittar nog din mening snart.

Varför slutade du btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Dom kanske bara vill ha med dig för å vara snäll? Jag och dom jag umgås med 1-4 år äldre än mig skulle nog ärligt knappast vilja ha med en som bara står i ett hörn en hel fest utan skulle den med så vore det av snällhet eller av vana.

Ja det e inte direkt så.. jag överdrev, aja.

Jeay_L:

Funderar fortfarande vad det var för sport, eftersom du tidigare trådar frågat om hur man blir vältränad och skrivit att du mestadels bara sitter hemma..

Förstår inte vad du vill ha ut med att gnälla på mig? Men iaf.

Ha d bra Jeay_L


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Dom kanske bara vill ha med dig för å vara snäll? Jag och dom jag umgås med 1-4 år äldre än mig skulle nog ärligt knappast vilja ha med en som bara står i ett hörn en hel fest utan skulle den med så vore det av snällhet eller av vana.

Ja det e inte direkt så.. jag överdrev, aja.

Jeay_L:

Funderar fortfarande vad det var för sport, eftersom du tidigare trådar frågat om hur man blir vältränad och skrivit att du mestadels bara sitter hemma..

Förstår inte vad du vill ha ut med att gnälla på mig? Men iaf.

Ha d bra Jeay_L


   
SvaraCitera