Aviseringar
Rensa alla

växer ögonfransar ut?


Ämnesstartare

hur lång tid tar det isf? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja, allt hår växer. Wikipedia säger att det tar 1-2 månader för dem att växa ut, men har ingen aning om huruvida det stämmer eller inte.


   
SvaraCitera

Ja, såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ja, allt hår växer. Wikipedia säger att det tar 1-2 månader för dem att växa ut, men har ingen aning om huruvida det stämmer eller inte.

har väntat typ 1 månad, inget händer 🙁 konstigt iom att resten av mitt hår växer väldigt snabbt, men ah, kanske har ngt att se fram emot då :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har väntat typ 1 månad, inget händer 🙁 konstigt iom att resten av mitt hår växer väldigt snabbt, men ah, kanske har ngt att se fram emot då :(((

hur blev du av med dom? :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker också: hur blev du av med ögonfransarna ?

Har du klippt ner dom eller nåt, så lär de växa ut snart - men har du ryckt bort dom så tar det längre tid och har du otur så vill det inte växa tillbaka alls [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får 10 ögonfransar på varje öga, sen får man slita dem med hälsan [no-no] Du kan ju inte bara tro att du ska få och få hela tiden [no-no] Du måste förtjäna nya ögonfransar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar lossnar ögonfransar i undre fransraden för mig. ibland rätt många bredvid varandra så det är ett mellanrum liksom, men dom växer ut rätt snabbt igen för mig iaf [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Man får 10 ögonfransar på varje öga, sen får man slita dem med hälsan Du kan ju inte bara tro att du ska få och få hela tiden Du måste förtjäna nya ögonfransar

men det känns weird iom att de verkligen inte vill växa ut och jag kan se det iom att de är kortare än de andra. kanske skillnad mellan att de faktiskt åker av och att de blivit klippta kortare?

Rose Red:

Har du klippt ner dom eller nåt, så lär de växa ut snart - men har du ryckt bort dom så tar det längre tid och har du otur så vill det inte växa tillbaka alls

åh det lät ju bra D: men vrf inget resultat :(((

farbror gugge:

hur blev du av med dom? :C

klipp 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

klipp 🙁

varför klippte du av dom? : o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

skillnad mellan att de faktiskt åker av och att de blivit klippta kortare?

Du som inte förtjänat dem [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför klippte du av dom? : o

tror du jag gjorde det med flit? :(((

Floppsen:

Du som inte förtjänat dem

har varit relativt snäll :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har varit relativt snäll :((

Du måste be varje timme till ögonfransguden varje timme i en vecka [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tror du jag gjorde det med flit? :(((

meh, varför klippte du med en sax i ögonen från början? : O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Du måste be varje timme till ögonfransguden varje timme i en vecka

tänker be Gud varje kväll om det i en vecka iaf :(((


   
SvaraCitera