Aviseringar
Rensa alla

växxx.....


Ämnesstartare

ouppp.....


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vem va mongot som tog bort[chocked]


   
SvaraCitera

vem brukar ta bort saker?

förutom:

1. xisco
2. qazed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vem brukar ta bort saker?

förutom:

1. xisco
2. qazed

ja vet vem de va
de va schism :ss
bitterfitta


   
SvaraCitera

va händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

xisco

sil3m:

de va schism :ss

fördomsfull du är din wannabe-kineswannabe!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

va händer

hej jao peace va göru giaje [smile]


   
SvaraCitera

sil3m:

hej jao peace va göru giaje

Hej! Inte mycket, sitter o har tråkigt och funderar på att sova men vill egentligen inte än. Gör du själv?

Blev förövrigt jätteledsen i lördags när du ringde och sa "får jag prata med nån kul?" :((( är jag inte kulig!! Kan vara den festligaste söder om dalälven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hej! Inte mycket, sitter o har tråkigt och funderar på att sova men vill egentligen inte än. Gör du själv?

Okeej, jag typ sitter och har tråååkigt!! Sov inte än[smile]

El Guaje:

Blev förövrigt jätteledsen i lördags när du ringde och sa "får jag prata med nån kul?" :((( är jag inte kulig!! Kan vara den festligaste söder om dalälven.

HAHAHAH vaaaaa sa jag det, förlåt vad jag är elak, du är jätterolig att prata med [love][love] förlååt :(((( menade inte så!!! älskar o prata i telefon med dig juuu[smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oseriös jag lät nu, menade inte de :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissa på den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

kissa på den

ja, ska kissa i en kopp o sen tvinga den dricka
annars skjuter ja


   
SvaraCitera

sil3m:

Okeej, jag typ sitter och har tråååkigt!! Sov inte än

Inte kul! Nej kan nog vara vaken ett tag till. Men vad ska man göra? Ska vi spela kubb? Kommer på direkten.

sil3m:

HAHAHAH vaaaaa sa jag det, förlåt vad jag är elak, du är jätterolig att prata med förlååt :(((( menade inte så!!! älskar o prata i telefon med dig juuu

Haha okej du är förlåten. Visste knappt vart jag var och hette då så kanske inte var så jätterolig egentligen. [blush] Men minns vad du sa o det var ett trevligt samtal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Inte kul! Nej kan nog vara vaken ett tag till. Men vad ska man göra? Ska vi spela kubb? Kommer på direkten.

Jaaaaaaaa kubb. Älskar kubb! aa kom så spelar vi kubb 🙂 kan spela med ficklampa, eller kanske pannlampa [smile]

El Guaje:

Haha okej du är förlåten. Visste knappt vart jag var och hette då så kanske inte var så jätterolig egentligen. Men minns vad du sa o det var ett trevligt samtal!

Haha jo, elak jag var[sad]. Minns inte så mycket vad vi sa, minns att du satt på buss o hade haft en bra träff [smile]. Var nog mest det vi sa 😀


   
SvaraCitera

Xisco:

wannabe-kineswannabe

lol[crazy]

Xisco:

fördomsfull du är din wannabe-kineswannabe!

det brukar ju va du eller qaed!
Glädjedödare är vad ni är!!!!!

Dold text: ok ni har både blivit snällare 'n förut


   
SvaraCitera