Aviseringar
Rensa alla

vafan är det mer um idag?


penja:

pga sol


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mynona:
det ser allt lite kyligt och dämpat ut här. 

Ah här med. Fast det ör ganska varmt. Det är konstigt väder hm.Ska du också få fint väder imorgon? 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Blivande_japan:

pga sol

Gömmer folk sig vid datorn då?


   
SvaraCitera

penja:

Gömmer folk sig vid datorn då?

ah troll spränga i solen


   
SvaraCitera

penja:

Har man slutat kalla folk som säger de är först med grejer för hipster? Finns hipsters kvar fortfarande?? 

hipsters finns kvar... de kommer finnas med oss en längre tid. man har nog inte slutat med att kalla dem det. isola är en hipster.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ah troll spränga i solen

Försår. Tänk den allra första som trolla på internet. Undra vad den trollade om. 


   
SvaraCitera
mynona

penja:

Ah här med. Fast det ör ganska varmt. Det är konstigt väder hm.Ska du också få fint väder imorgon? 

Ja, folk överdriver när de får det att framstå som att det antingen ska vara sol eller inte. vädret är neutralt här. Det är ljust men skiner ändå inte. Det är varken bra eller dåligt. Jag vet inte hur vädret blir imorgon. jag intresserar mig aldrig för att ta reda på det


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

tevepro:

hipsters finns kvar... de kommer finnas med oss en längre tid. man har nog inte slutat med att kalla dem det. isola är en hipster.

Vad är din definition av en hipster? Förutom isola 


   
SvaraCitera

penja:

Försår. Tänk den allra första som trolla på internet. Undra vad den trollade om. 

säkert om att den hade stor snopp


   
SvaraCitera

Hej,.,


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mynona:

Ja, folk överdriver när de får det att framstå som att det antingen ska vara sol eller inte. vädret är neutralt här. Det är ljust men skiner ändå inte. Det är varken bra eller dåligt. Jag vet inte hur vädret blir imorgon. jag intresserar mig aldrig för att ta reda på det

De kanske är så dom gör.. Hm. Neutralt var en bra beskrivning, det är precis så det är här. Ljust, men inget direkt varmt ljus. Vitt ljus bara. Varför kollar du inte vädret? Det har många fördelar. Man kan tex ha gissningslekar om väderleksrapporten visar rätt. Man klär sig (förhoppningsvis) bra och slipper frysa eller svettas. Man har nått att prata om ifall man träffar på nån man måste kallprata med. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Blivande_japan:

säkert om att den hade stor snopp

Tror ej. Tror den trollade om att ha en annan identitet. Iof kanske stor snopp ingick.

ennie:

Hej,.,

Hej på dig


   
SvaraCitera
mynona

penja: Man har nått att prata om ifall man träffar på nån man måste kallprata med.

Detta skulle jag uppfatta som ett svårt förfallTumme ned


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mynona:

Detta skulle jag uppfatta som ett svårt förfallTumme ned

Det var mest ett skämt.. haha..


   
SvaraCitera
mynona

penja:

Det var mest ett skämt.. haha..

då blir det den smileyn i stället: Tumme upp


   
SvaraCitera