Aviseringar
Rensa alla

Våga flirta! Vill du vara med?


Ämnesstartare

Hej!

Jag tänkte bilda en liten grupp för tjejer, "Våga flirta". Tanken är att vi ska stötta varandra till att våga lite mer, kort sagt. Att våga i allmänhet, och att våga flirta i synnerhet, kanske man kan säga. Och då handlar det om allt som har med det att göra, där t ex självförtroende och självkänsla lär vara en stor del. Men självklart får ni komma med idéer på vad ni vill att gruppen ska handla om - vi skapar den ju tillsammans.

Tanken är att vi alla skriver i en blogg, som ni får adressen samt inloggningsuppgifterna till när ni skriver till mig, och sedan svarar på varandras inlägg bland kommentarerna och där diskuterar det som tas upp i inlägget. Ni kan skriva om upplevelser och erfarenheter, men också om sådant ni grubblar över och vill ha tips om, eller skriva tips till andra.

Om ni tycker det låter intressant får ni gärna maila josie@speedmail.se.

Kram


   
Citera

Nej tack. [smile]


   
SvaraCitera

Är ej tjej, men låter roligt. [party]


   
SvaraCitera

Trams. Tjejer behöver väl inte flirta.


   
SvaraCitera

azkul


   
SvaraCitera

Näää.


   
SvaraCitera

ne


   
SvaraCitera

Josie:

Kram

Varför vill du att tjejer ska flörta och inte tvärtom?


   
SvaraCitera

vågar inte[blush]


   
SvaraCitera

Fan va najs! Gillar tjejer som tar initiativet!
Ät tändande [blush]


   
SvaraCitera

Bajwa:

Varför vill du att tjejer ska flörta och inte tvärtom?

Är du kvar på 1800talet? I detta århundrade så tar båda könen initiativet och vi använder oss av portabla telefoner.


   
SvaraCitera

Hihi!
Ni borde ha Supply som mentor, hon raggar som en gud [blush]

Skulle lätt vart på om jag vore bloggig av mig + kände att jag behövde lära mig att flirta mer än vad jag redan gör.

Dold text: Tar det jag vill ha när jag vill ha det och sväljer dissen utan att blinka [cool]


   
SvaraCitera

isola:

och vi använder oss av portabla telefoner.

[love]


   
SvaraCitera

isola:

Är du kvar på 1800talet? I detta århundrade så tar båda könen initiativet och vi använder oss av portabla telefoner.

Nej jag är inte kvar på 1800-talet, jag ställde bara en fråga. isola, du är verkligen på hugget nuförtiden. [confused] Du som förut kritiserade mig angående om ragg osv.

Om du säger att tjejer vill lära sig ragga,här får ni en video:

Denna bok gäller både för killar och tjejer. Få ligg nu och gör några killar glada. [smile]


   
SvaraCitera

jaa!! jag vill


   
SvaraCitera