Aviseringar
Rensa alla

Våga flirta! Vill du vara med?


Bajwa:

Om du säger att tjejer vill lära sig ragga,här får ni en video

Men det är ju just sådana här kommentarer som får mig att vilja slita mitt hår [sad][sad]
Som om killar och tjejer är så olika liksom [sad]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Ät tändande [blush]

Image

[shake]


   
SvaraCitera

varför skulle man inte flirta? [sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

[shake]

Åjävlar, hon va snygg [love]


   
SvaraCitera

Dräparen:

bild

Åh så underbart vackert.. Hon var också rätt fin.


   
SvaraCitera

Tycker tjejer flörtar för försiktigt. Så fort jag är ute med tjejvänner får jag höra att flertal tjejer raggat på mig under kvällen, men som jag inte alls märkt.

Så mitt tips till er är att lär er av killarna och var mer tydliga om vad fan ni håller på med och vill. [cute]


   
SvaraCitera

Buddah:

Trams. Tjejer behöver väl inte flirta.

För att Svenska snubbar (inte alla men många!!) är så jävla fega nuförtiden att dom inte vågar, då blir ju det rimliga alternativet att tjejer får göra det!!

Dessutom är det väl bara konstigt att ni ska få hela ansvaret på er, tjejer kan också göra lite!!


   
SvaraCitera
smisk

Flörtar hela tiden


   
SvaraCitera

Upplevs som flirtig när jag "inte alls" flirtar. Jag är bara social och framåt[cry]


   
SvaraCitera

FlawsAndAll:

För att Svenska snubbar (inte alla men många!!) är så jävla fega nuförtiden att dom inte våga

ursäkta?
Tycker svenska killar (killar i sverige) är jävligt modiga när det gäller detta
Sen är det rätt sjukt svårt att hålla modet uppe när man blir nedskjuten hela tiden så jag kan förstå att vissa misslyckas och inte försöker ja
Majoriteten försöker dock


   
SvaraCitera

Pappbox:

Tycker svenska killar (killar i sverige) är jävligt modiga när det gäller detta

Okej, jag håller inte med, men det beror på vad man jämför med;
* Killar från andra länder - som enligt min erfarenhet verkar ha lite lättare för det där.
*Tjejer - som gärna klagar men som många gånger missar tanken på att dom själva aldrig i livet skulle våga göra det själva!!

Pappbox:

Sen är det rätt sjukt svårt att hålla modet uppe när man blir nedskjuten hela tiden

Det förstår jag verkligen, finns så många dryga brudar här i världen. Men sen beror det ju på vad man säger, vem man väljer att gå fram till och vilken situation man befinner sig i. Slipar man på dom punkterna tror jag att resultatet skulle kunna bli mkt mindre mod-dödande! [crazy]


   
SvaraCitera

har redan bf=kan sånt tjaffs

[cool]


   
SvaraCitera

FlawsAndAll:

* Killar från andra länder - som enligt min erfarenhet verkar ha lite lättare för det där.

Umgås mest med invandrarkillar numer så jag ser inte skillnad, eller jag väljer att inte göra skillnad på invandrare och svenska utan ser båda som svenskar.
Däremot kan jag säga att flesta tjejer jag stött på eller varit involverad med har sagt att de föredrar killar med invandrarbakgrund eftersom de är snyggare, det är rätt vanligt som jag förstår det med

FlawsAndAll:

Det förstår jag verkligen, finns så många dryga brudar här i världen. Men sen beror det ju på vad man säger, vem man väljer att gå fram till och vilken situation man befinner sig i. Slipar man på dom punkterna tror jag att resultatet skulle kunna bli mkt mindre mod-dödande! [crazy]

Mjo, det blir ibland inte bara ett nej om man säger så [wink]
Hört om vissa killar som har förberett material innan de går till krogen för att väcka intresse och sedan behålla det, verkar som jävligt mkt jobb 😛


   
SvaraCitera

flirta med mig [wink]


   
SvaraCitera

Pappbox:

skillnad på invandrare och svenska utan ser båda som svenskar.

Det gör jag också, jag snackade mer om man åker utomlands, eller turister, praktiserade på Dressman för några år sen och då var det en Engelsman som var på semester och han var rätt rak på sak, dock tror jag han missbedömde min ålder lite eftersom jag var betydligt yngre än honom med mina 12-14år (kommer inte ihåg riktigt)

Pappbox:

Däremot kan jag säga att flesta tjejer jag stött på eller varit involverad med har sagt att de föredrar killar med invandrarbakgrund eftersom de är snyggare, det är rätt vanligt som jag förstår det med

And I'm one of them! Fast det finns ju både skrot och korn med rötter från alla olika delar av världen!

Pappbox:

Mjo, det blir ibland inte bara ett nej om man säger så [wink]
Hört om vissa killar som har förberett material innan de går till krogen för att väcka intresse och sedan behålla det, verkar som jävligt mkt jobb 😛

Haha sicken tur då! [bigcheers]
Haha det låter dock lite överdrivet och jag misstänker att det lär skina igenom ganska rejält! Jag skulle satsa på "Hej!"


   
SvaraCitera