Aviseringar
Rensa alla

vågar du?


Ämnesstartare

vågar du typ hänga på um öppet? typ om dina vänner eller familj eller i skolan eller nåt ser att du är på um? jag vågar inte det. jag visar inte öppet att jag är här. pinsamt tycker jag

how about you?


   
Citera
Ämnesstartare

gör det hemma hela tiden, när jag är i skola eller med vänner brukar jag inte sitta på um pga har bättre saker för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

gör det hemma hela tiden, när jag är i skola eller med vänner brukar jag inte sitta på um pga har bättre saker för mig.

^ this

men ibland har min sambo kollat lite fast brytt sig 0 om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

gör det hemma hela tiden,

framför folk så de kan se vad du skriver osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

framför folk så de kan se vad du skriver osv?

alltså.. skulle väl smälla till dem om de bara satt och glodde på vad jag höll på med. men tillräckligt öppet för att de ska kunna se vilka sidor jag är inne på etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har precis blivit aktiv igen efter att jag inte varit inne på något år, men som alla andra forum jag hänger på så sker detta när jag är hemma och har tråkigt. Men jag är inte anonym så jag har inget problem med om någon närstående skulle hitta mig här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men det är inte för att jag tycker att det är pinsamt. Det är för att jag skriver saker här som de inte vet om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

alltså.. skulle väl smälla till dem om de bara satt och glodde på vad jag höll på med. men tillräckligt öppet för att de ska kunna se vilka sidor jag är inne på etc.

aha jag fattar. jo så är det för mig med. jag funderade mest på ifall inte har några problem med att sitta och greja här med nån brevid sig, typ ifall en kompis till mig satt här med mig vid datorn och nu såg det jag skriever till dig. det klarar jag inte av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vem det är.
Men sitter inte på um i skolan pga vill va relativt anonym
hahahahah ser ironin i detta.

och sitter inte framför datorn med familj omkring mig, är så obekväm med det och de är så nyfikna oh ska läsa mina inlägg och fråga varför då, vem är det osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

men som alla andra forum jag hänger på så sker detta när jag är hemma och har tråkigt.

där sa du precis nåt. tänkte inte på det innan. man sitter ju oftast här när man har tråkigt och inte umgås med folk

Barfota:

Nej, men det är inte för att jag tycker att det är pinsamt. Det är för att jag skriver saker här som de inte vet om.

ja det gör jag med. är mer öppen här än på riktigt

Postorderhoran:

Men sitter inte på um i skolan pga vill va relativt anonym
hahahahah ser ironin i detta.

såg den inte [confused]

Postorderhoran:

är så obekväm med det och de är så nyfikna oh ska läsa mina inlägg och fråga varför då, vem är det osv.

ja störande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

såg den inte [confused]

har haft samma avatar här som på fejan och msn. Och nu har jag ju en på mig själv. Hej anonymitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker um-loggan är sjukt pinsam så sitter bara här när jag är ensam nere i källarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vågar du typ hänga på um öppet?

I helvete heller

Hehe ok, lite överdrivet första svar. Det är inget jag bara berättar, men om nån frågar så förnekar jag det inte. Dock har jag konstigt nog aldrig känt någon som hängt här, trots att många av mina arbetskamrater är i åldrarna 20-24[confused]

Okok, ärligt talat är dom flesta av mina arbetskamrater i den åldern pga generationsskifte sedan några år tillbaka. Men nä, inget UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

men ibland har min sambo kollat lite fast brytt sig 0 om det

Whaaat du bor väl med familjen? Fast åh dumt av mig pga antog att du med sambo syftade på någon utanför den. [crazy]

ont nä eller... nä, fast jag är ju mig själv om ändå lite överdrivet ibland här så det vore ju egentligen ingenting konstigt men jag vill ej ha snokisar efter mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har haft samma avatar här som på fejan och msn. Och nu har jag ju en på mig själv. Hej anonymitet.

haha aha jag fattar

Dåren:

tycker um-loggan är sjukt pinsam så sitter bara här när jag är ensam nere i källarn

haha ja den är inte cool

Storchen84:

Hehe ok, lite överdrivet första svar. Det är inget jag bara berättar, men om nån frågar så förnekar jag det inte. Dock har jag konstigt nog aldrig känt någon som hängt här, trots att många av mina arbetskamrater är i åldrarna 20-24

jag känner inte heller nån som hänger här, de flesta jag känner vet inte ens om att den här sidan finns. tror jag iaf, de kanske också döljer det


   
SvaraCitera