Aviseringar
Rensa alla

Vågar inte ta kontakt med honom


isola:

På vänförfrågan. Om han accepterar den.
mm kanske är ngn ännu snyggare

Kan man ragga så på fb?


   
SvaraCitera

mopsen:

Kan man ragga så på fb?

Jadå, folk gör ju. Mest killar verkar det som, men vi tjejer kan vi också. Måste hitta ett raggningsobjekt där jag med. Får hitta någon att öva på först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Näe, han tycker nog att du är konstigare om du inte presenterar dig när ni nu knappt vet vilka ni är. Eller han inte vet vem du är då.

Ja så kan man ju också se det, haha 😉 men om jag nu skulle ta kontakt med honom och skriva hej i chatten, hur skulle man gå vidare i konversatonen? 🙂


   
SvaraCitera

hannz:

😉 men om jag nu skulle ta kontakt med honom och skriva hej i chatten, hur skulle man gå vidare i konversatonen? 🙂

Beror på vad han skriver, men det flyter nog på sen. Typ hej blabla ja det är jag som är amanda som känner X och Y som är mina kusiner, tänkte bara så du inte trodde att jag var någon okänd som la till dig blabla.


   
SvaraCitera

hannz:

Ja så kan man ju också se det, haha 😉 men om jag nu skulle ta kontakt med honom och skriva hej i chatten, hur skulle man gå vidare i konversatonen? 🙂

Försök bara vara allmänt glad och inte alltför desperat. Börja snacka om lite vad som helst. Sålänge du är snygg så är killar rätt enkla.

mopsen:

Kan man ragga så på fb?

Man kan ragga hur som helst på fb.


   
SvaraCitera

Mawns:

Man kan ragga hur som helst på fb.

Känns som att om man gör det kommer ALLA att få reda på det ock risken att hånas är stor. Massiv. Kolossal.


   
SvaraCitera

mopsen:

Känns som att om man gör det kommer ALLA att få reda på det ock risken att hånas är stor. Massiv. Kolossal.

Orka bry sig, jag har raggat på flera tjejer utan att det läckt ut. Jag är iofs inte seriös när jag gör det, men varför skulle man bry sig ifall folk får reda på det eller inte.


   
SvaraCitera

Mawns:

Orka bry sig, jag har raggat på flera tjejer utan att det läckt ut. Jag är iofs inte seriös när jag gör det, men varför skulle man bry sig ifall folk får reda på det eller inte.

Vilka brudar raggar du på? Vad avgör det?


   
SvaraCitera

mopsen:

Vilka brudar raggar du på?

En massa! Isola t.ex. Det är skoj att ragga och jag är duktig på det!

Vad avgör vad?


   
SvaraCitera

Mawns:

Vad avgör vad?

Vilka du raggar på.

Mawns:

Isola t.ex.

Oj, raggar du på en tjej som inte har en aning om din existens. NU SNACKAR VI RANDOM RAGGANDE LVL 70000! Trodde det framgick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror på vad han skriver, men det flyter nog på sen. Typ hej blabla ja det är jag som är amanda som känner X och Y som är mina kusiner, tänkte bara så du inte trodde att jag var någon okänd som la till dig blabla.

Mawns:

Försök bara vara allmänt glad och inte alltför desperat. Börja snacka om lite vad som helst. Sålänge du är snygg så är killar rätt enkla.

Vad kan man börja snacka om som inte tar stopp dirket? Alltså något som bara flyter på, har ni några exempel? 🙂


   
SvaraCitera

mopsen:

Oj, raggar du på en tjej som inte har en aning om din existens.

He he.

mopsen:

Vilka du raggar på.

Raggar oftast på folk jag gillar att prata med men som inte finns i min direkta omkrets. Vill inte att det ska vara så sannolikt att vi faktiskt träffas inom en nära framtid, för då hade det bara varit creepy.

Raggar för raggandets skull, inte för att jag vill ligga.

hannz:

Vad kan man börja snacka om som inte tar stopp dirket? Alltså något som bara flyter på, har ni några exempel? 🙂

Delade intressen. Se om du gillar något som han gillar och sen bara rullar det på.


   
SvaraCitera

hannz:

Vad kan man börja snacka om som inte tar stopp dirket? Alltså något som bara flyter på, har ni några exempel? 🙂

Kolla vad för saker han har gillat så får du reda på vad han gillar. Ett tips bara. Lite stalkervarning dock.


   
SvaraCitera

hannz:

Vad kan man börja snacka om som inte tar stopp dirket? Alltså något som bara flyter på, har ni några exempel? 🙂

Vad som helst. Vädret, skolan, gemensamma bekanta, sommarplaner etc


   
SvaraCitera

isola:

Vädret

INTE vädret. Då kan man lika gärna skjuta sig själv.


   
SvaraCitera