Forumet - Vågar jag...

Vågar jag...

3611 0 45
Jag har under mina år på internet, som många andra unga i min generation, sett allt. Eller ptja, det mesta. Jag har sett insektesfetischer, såna som skär kuken mitt itu med hästbedövning, uttöjda blygdläppar, djursex, elsex, kissex, bajssex, kräksex, ponyplay, peddoporr, den mest groteska bdsm-porren, hur hjärnan ligger på gatan när cyklister träffats av bilar och hur en annan hjärna sitter på tapeterna efter att någon skjutit sig i huvudet. jag vet hur ett lik ser ut när det stekts i ett badkar tillsammans med brödrosten, hur det ser ut om det drunknat, hängts. Ja, jag har nog sett det mesta otäckt man kan se.

Men nu har jag hittat en video på flashback med någonting helt nytt. Att skära kuken mitt itu är såååå 2002. Nu handlar det om en tjej som har sex i urinröret. Någonting jag aldrig trodde var möjligt.

Vågar jag titta på den? Jag ryser av bara tanken.

Spana också in:

lifi:

Såg mer ut som en andra vagina?

Aah, typ dubbelvagina. Inte alls så farligt att se faktiskt.

lifi:

Någon som har sex med en killes urinrör hade nog varit lite mer traumatiserande, i alla fall för mig... ><

Då ser man ju iaf lite bättre vad det är för hemskheter det föreställer. Men även som kvinna ska du veta att tanken på att ha något uppkört i urinröret får iaf mig att må illa, vet bara hur illa det svider med en liten tops i mynningen :(

Myksa:

Tyvärr så råkade jag dock se "One guy one cup" en gång i tiden. >.<

äre när gladburken spricker i röven påna?
framtidstron är död:

alltså, undrar om det bara återgår till normal storlek efter att ha blivit uttöjt typ 100 gånger så stort som det är... eller är det helt fladdrigt :S

usch ryser av tanken [shake] hon lär väl få nån jobbig urininfektion livet ut.

framtidstron är död:

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne."

whaat??