Aviseringar
Rensa alla

Vågar jag klippa min lugg själv?


Ämnesstartare

Vågar inte gå till frisörer så det är inget alternativ, men jag vill hemskt gärna ha raklugg igen (tidigare så var det fröken Capture [love] som klippte mig, men nu bor jag 130 mil bort så det är inte heller ett alternativ) så jag har funderat på att köpa en frisörsax och klippa själv, låter det dumt?

Geiger 2008 med lugg:

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Låt Kay göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ska la hälsa på dig under påsklovet? Vänta tills då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lugg är ju rätt enkelt att klippa själv i och med att man utan problem kan se vad man håller på med. Såvida du inte är extremt petig eller extremt darrhänt borde det gå bra.


   
SvaraCitera

Ja det låter dumt om du vill ha ett bra resultat direkt, tog mig några gånger att få till det som jag ville ha det när jag klippt luggen själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Låt Kay göra!

[no-no][no-no][no-no] Han får dock färga.

Nintendo:

Hon ska la hälsa på dig under påsklovet? Vänta tills då [y]

Läge kvar ju! Hon kan fixa då om jag gör fel nu.

mediakatt:

Lugg är ju rätt enkelt att klippa själv i och med att man utan problem kan se vad man håller på med. Såvida du inte är extremt petig eller extremt darrhänt borde det gå bra

Ja, det är precis så jag tänker.

honolulu:

Ja det låter dumt om du vill ha ett bra resultat direkt, tog mig några gånger att få till det som jag ville ha det när jag klippt luggen själv.

Ah, fast det växer ju ut så det är ju inte heeeela världen om det blir lite fult egentligen.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ah, fast det växer ju ut så det är ju inte heeeela världen om det blir lite fult egentligen.

Nä, okej, då är det bara att köra :> klipp lite i taget och dela upp så det är jämnt, så ska det nog gå bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gört!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan klippa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gört!!

antrax:

Go!

[y]

honolulu:

klipp lite i taget och dela upp så det är jämnt, så ska det nog gå bra!

Ja, det blir nog bra.

dazed_and_confused:

jag kan klippa dig

Blir lite långt att åka va? Litar inte på dina klippkunskaper heller. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar toppa min lugg själv, tycker till och med det är läskigt. [blush]
Men du har inget att förlora, bara man tar det försiktigt så att man inte klipper för mycket.


   
SvaraCitera

Du passade bra i lugg. Men gör det inte själv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klippklippklipp! det kommer gå bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Geiger 2008 med lugg

Söt!

Jag brukar klippa min själv, visserligen snelugg men det är inte så farligt. Fast är du noga och vill ha den helt rak så kanske du inte ska göra det själv... Men fukta luggen så den inte far omkring, och klipp jättelite i taget så borde det bli ganska jämnt iaf[smile]


   
SvaraCitera