Aviseringar
Rensa alla

VÅgar jag satsa/lita?


Ämnesstartare

jag har hört tals om ett nytt företag, som hjälper en att satsa på sina äffarsidé. Vågar jag lita på detta företag och ge mitt allt?


   
Citera

fan skulle jag kunna veta det? du har ju inte ens sagt namnet på det skumma företaget[shake]


   
SvaraCitera

Det är ju lite svårt att svara på frågan om vi inte vet vilket företag det gäller, eller hur?
Men sök fakta om företaget, träffa folk ur företaget och prata, se om du upplever dem som seriösa osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo det heter [företagsnamn raderat] (bara inte de ser detta som reklam) Det verkar väldigt seriöst och helt sjukt bra.
Jag är lite äldre så undrar främst om det finns andra som hört talas om det (mellan 20-30) och vad de tycker??


   
SvaraCitera

lismoh:

Vågar jag lita på detta företag och ge mitt allt?

Nej.


   
SvaraCitera

lismoh:

jag har hört tals om ett nytt företag, som hjälper en att satsa på sina äffarsidé. Vågar jag lita på detta företag och ge mitt allt?

Vad menar du med att dom hjälper en att "satsa på sina affärsidé"? Hur gör dom det rent praktiskt? Hur som helst skulle jag inte göra ett skit utan att skaffa ett patent först.

IMO har du en bra idé så borde du starta ett bolag, skaffa fram patent och sedan söka investerare. Konsultera med en kunnig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo fast nu förstår du inte riktigt. Detta är ett helt nytt koncept så det verkar främmande. Men det verkar verkligen jätte bra. MEn självklart är jag inte helt säker. Kolla på deras hemsida om du vill. [länk raderad]. Jag tycker det verkar som det går att lita på och jag har pratat med några som jobbar där. Men vill gärna ha andra åsikter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[företagsnamn raderat] är en företag som ger er den möjligheten som ni behöver om ni vill satsa på en äffarside som ni vill utveckla. Möjligheterna är att de ger kontakter inom arbetsmarknaden och resurser och många andra saker.Det vi är mest intresserad av är er personligheten för det e ni som ska framföra själva ide. Man ska vara mellan 20 till 30 år helst. ni kan kontakta mig via min mobil och nr är: [telefonnummer raderat]. Och ni kan också besöka vår hemsida [länk raderad]

tack för att ni tog er tid


   
SvaraCitera

Reklam.

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera