Aviseringar
Rensa alla

Vågar som visar fel...HJÄLP :S


Ämnesstartare

Hur mycket fel kan en vanlig våg egentligen visa? Jag menar, jag vägde 49 kg senast jag vägde mig, för två veckor sedan, (ska gå upp från anorexi) på BUP men när jag vägde mig på vågen här hemma igår vägde jag bara 47,2 kg. Kan det vara så att jag verkligen gått ner i vikt? Eller kan det hända att jag gått upp i vikt och vågen bara visar fel... Eller är det ovanligt att vågar visar fel med mer än 2 kg? Är helt förvirrad .... [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du vill kolla hur mycket fel vågen visar. ställ då något på vågen som du exakt vet hur mycket det väger [smile]
Tror dock att det behöver väga ganska mycket för att vågen ska kunna känna av att något står på den.


   
SvaraCitera
Hayge

Ja, det brukar bränna mycket att söka uppmärksamhet på UM... Så du har nog bara tappat lite extra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plus:

Om du vill kolla hur mycket fel vågen visar. ställ då något på vågen som du exakt vet hur mycket det väger
Tror dock att det behöver väga ganska mycket för att vågen ska kunna känna av att något står på den.

Problemet är att min pappa gömt undan vågen [n]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hayge:

Ja, det brukar bränna mycket att söka uppmärksamhet på UM... Så du har nog bara tappat lite extra

Kul att veta, men det är så att jag ska gå UPP nu [cute]


   
SvaraCitera

din våg kommer alltid visa fel[zzz]


   
SvaraCitera

Min visar nästan 10 kg för mycket (och nej, det är inte bara jag som gått upp i vikt, alla som ställt sig på den håller med).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

din våg kommer alltid visa fel

Är det en förbannelse eller[badgrin]


   
SvaraCitera

Pieces of a star:

Är det en förbannelse eller

yes, det är så med vågar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

yes, det är så med vågar

okej xP Men hur mycket brukar de skilja sig mellan vågar då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju vara lite vattenvikt också? Att kroppen samlat på sig lite extra vatten eller liknande när du vägde mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pieces of a star:

Jag menar, jag vägde 49 kg senast jag vägde mig, för två veckor sedan, (ska gå upp från anorexi) på BUP men när jag vägde mig på vågen här hemma igår vägde jag bara 47,2 kg.

Hur vägde dom dig på BUP? och hur vägde du dig hemma? vilken tid på dygnet osv?

Tänk på att om du har kläder på dig så väger du alltid mer, och om du väger dig på morgonen så kommer du att få ett annat resultat än om du väger dig senare på dan (pga vikten av den mat du har ätit)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrKimm:

Hur vägde dom dig på BUP? och hur vägde du dig hemma? vilken tid på dygnet osv?

Tänk på att om du har kläder på dig så väger du alltid mer, och om du väger dig på morgonen så kommer du att få ett annat resultat än om du väger dig senare på dan (pga vikten av den mat du har ätit)

På BUP väger jag mig alltid klockan 10 på morgonen, i bara underkläder. Här hemma vägde jag mig med kläder vid 16.00 [shake]


   
SvaraCitera

skaffa en digital våg. inte en vanlig mekanisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

skaffa en digital våg. inte en vanlig mekanisk

Den är digital...


   
SvaraCitera

Pieces of a star:

Den är digital

och det var deras också?


   
SvaraCitera