Aviseringar
Rensa alla

Vakna


Ställ klockan på ringning tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

börja med trevliga morgonaktiviteter

Antar att du menar morgonaktiviteter som inte innebär att ligga kvar i sänge? Kan du ge några förslag?

Skrämd av en vrist:

ät bättre

Äter kanske inte så jätte bra saker, men så länge jag inte är överviktig gör det väl ingen skillnad, eller?


   
SvaraCitera

Jag vaknade nyss. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louie:

Ställ klockan på ringning tidigare.

Det skulle kräva att jag ställer den drygt 2 timmar tidigare, jag tänker inte vakna 6-7 [no-no]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Antar att du menar morgonaktiviteter som inte innebär att ligga kvar i sänge? Kan du ge några förslag?

Efter en snabb visit på din presentation: spelande.

Speltidning:

Äter kanske inte så jätte bra saker, men så länge jag inte är överviktig gör det väl ingen skillnad, eller?

Om du äter regelbundet och varierat blir du mycket piggare. [party]


   
SvaraCitera

Ska upp igen om mindre än fem timmar. Jag är helt körd i huvudet som sitter uppe nu. Fan ta historiahemtentan som inte blir som jag tänkt mig :((((((


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det skulle kräva att jag ställer den drygt 2 timmar tidigare, jag tänker inte vakna 6-7

Du hade ju inga problem med att vakna, sa du ju.


   
SvaraCitera

louie:

Ska upp igen om mindre än fem timmar. Jag är helt körd i huvudet som sitter uppe nu. Fan ta historiahemtentan som inte blir som jag tänkt mig :((((((

Sov ej, idka frenetiskt städande. Funkar asbra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en vrist:

spelande

Det är faktiskt en alldeles utmärkt idé, jag kan halvsitta i sängen och spela i någon halvtimme. Ska prova det

Skrämd av en vrist:

Om du äter regelbundet

Äter kanske inte så jätte regelbundet...


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det är faktiskt en alldeles utmärkt idé, jag kan halvsitta i sängen och spela i någon halvtimme. Ska prova det

[party]

Speltidning:

Äter kanske inte så jätte regelbundet...

Börja. Det kommer att funka.


   
SvaraCitera

va precis likadan. slutade med att ja hade typ 30+ ogiltig frånvaro. Rekommenderas inte...

Har tyvärr inga tips [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louie:

Du hade ju inga problem med att vakna, sa du ju.

Om jag sover 5-6 timmar så kommer jag ha det svårt.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Har tyvärr inga tips [sad]

Det är okej, jag är omniscient! [party]


   
SvaraCitera

Skrämd av en vrist:

Sov ej, idka frenetiskt städande. Funkar asbra.

Mmm frenetiskt städande. Har aldrig tänkt på det förut men nu.. känns det som självklarare än livet självt.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Om jag sover 5-6 timmar så kommer jag ha det svårt.

Då måste du se till att skaffa dig en mening med att stiga upp ur sängen och hålla dig borta från sängen resten av dagen. I slutändan är allt ändå upp till dig.

Min pappa brukar säga att "det är ditt liv" och det får mig alltid att verkligen tänka efter... att inse att i slutändan så är det bara mitt liv och jag gör precis vad jag vill med det.


   
SvaraCitera