Aviseringar
Rensa alla

vakna tidigt


Ämnesstartare

fan vad jag hatar att vakna typ halv åtta och inte kunna somna om[mad]
vid halv tio la jag mig i sängen igen och ja..bara låg. för att jag var så trött, haha.

Vad brukar ni göra om ni vaknar tidigt, typ flera timmar tidigare än vad ni är vana vid/än vad ni måste gå upp?


   
Citera
Ämnesstartare

Halv åtta är ju knappast tidigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade elva..f1 tidigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade 7, åt frukost och sen har det inte hänt så mycket mer. eller har sett två avsnitt av sex and the city och spelade fia med knuff med bror förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Halv åtta är ju knappast tidigt

haha visste att någon skulle säga det[crazy] DET ÄR TIDIGT!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

DET ÄR TIDIGT

Nej [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nej

För mig är det tidigt. Brukar inte vakna förrän mellan 11 och 12 🙂 Jobbar inte, slappar bara.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Halv åtta är ju knappast tidigt

[tard]

när går du upp????

ont, somnar om eller glor på serier några timmar typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

när går du upp????

Har varit uppe sen 06 idag. Tidigare i veckan har jag gått upp runt 04-05. Det längsta jag har sovit den här veckan var halv nio, kände då "ÅH VAD SKÖNT OCH LÄNGE JAG FICK SOVA [love]"..... :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Jobbar inte, slappar bara.

Jag jobbar inte heller, utan slappar bara just nu pga: "sommarlov", jag tycker ändå inte att halv åtta är jättetidigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

jag tycker ändå inte att halv åtta är jättetidigt

som du vill xD


   
SvaraCitera

Nintendo:

Har varit uppe sen 06 idag. Tidigare i veckan har jag gått upp runt 04-05. Det längsta jag har sovit den här veckan var halv nio, kände då "ÅH VAD SKÖNT OCH LÄNGE JAG FICK SOVA [love]"..... :c

har du sömnproblem el???[shake][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har du sömnproblem el???

Nä, det tror jag inte :c
Har vita persienner som släpper in sol = vaknar när solen gått upp typ [blush] Fast när jag vakant vid fyra så brukar jag kunna somna om och sova till 6-7 någon gång, ibland längre!!

Jag sover mer på vintern, min kropp kanske klarar av att lagra sömn! [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nä, det tror jag inte :c

aha, men hur många timmar sover du då typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aha, men hur många timmar sover du då typ?

Hmm. Har lagt mig runt 23.

Okej, misstänker att mitt dygn kommer att ändras nu när Tobbish har ledig vecka istället för att gå upp 04.05. Är mest toffelsambo som ställer in mig efter hans skift, mhmh. Och lägger jag mig tidigt så vaknar jag ofta jättetidigt. Fast nu är jag i en fas där jag lägger mig senare och ändå vaknar tidigt pga ljuset. *DJUP ANALYS*

Men under helt normala förhållanden så går jag och lägger mig runt 23.30-00.30 och vaknar runt 07.30-08.30, så jag sover runt 7-8 timmar natt [crazy] *slut på redovisning*


   
SvaraCitera