Aviseringar
Rensa alla

vaknar till denna alarmsignal


Okej tror inte man kan göra så i iphone! Någon får gärna rätta mig om jag har fel.


   
SvaraCitera

höh. min alarmsignal heter "war". tro det eller ej, men den är himla skön att vakna till.


   
SvaraCitera

lisamiranda:

höh. min alarmsignal heter "war".

Låter som det skulle kunna vara typ en "Lugnet innan stormen" kinda song [smile].. eller har jag fel?


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Låter som det skulle kunna vara typ en "Lugnet innan stormen" kinda song .. eller har jag fel?

ja, den är nog lite så faktiskt [smile] men någon minut in i låten så drar det igång ganska bra så man vaknar till ordentligt i alla fall!


   
SvaraCitera
Paseo

Den här fungerar bra för mig [bigsmile]

Eller nä, jag vaknar aldrig av alarm. Bara sover genom hela alarmet och alla snoozisar [n]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Vaknar till Fingerprints och höna som säger mitt namn. [blush] Först hönas röst som e lite lugnare då hon säger Fasiken. Sedan i slutet äre Fingerprints som skriker FASIKEN!!!!!!!!!!!!!

[blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera

grymt irriterande alarm ändå.. [sad]


   
SvaraCitera

Vaknar till P!nk, eller också av mig själv. Har gått och blivit en såkallad "early riser."


   
SvaraCitera

Tidigare brukade jag ställa in datorn att spela upp Nasums platta Inhale/Exhale när jag inte litade på att alarmet skulle väcka mig. Såhär går första låten:

Fast såhär i efterhand hade deras gamla slagdänga God Morgon, Idiotjävel nog varit ett bättre val.

Numera vaknar jag dock av mig själv rätt exakt 8 timmar efter att jag lagt mig.


   
SvaraCitera