Aviseringar
Rensa alla

val


Ämnesstartare

du är tvungen att döda ett djur, vilket blir det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dope: lavskrika

Den låter mindre i storlek. d e bättre att döda små djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Den låter mindre i storlek. d e bättre att döda små djur.

så du dräper hellre en kråka än en gammelgädda? lavskrikan kanske besitter oanade kognitiva förmågor som gör den till ett mer fullständigt väsen än storlommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dope:

så du dräper hellre en kråka än en gammelgädda? lavskrikan kanske besitter oanade kognitiva förmågor som gör den till ett mer fullständigt väsen än storlommen.

Nä, skonar nog kråkan. Jag kan dock inte ta med hypotetiska förmågor i beräkningen. Så lavskrikan dör oavsätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uhhh offrar mig sj istället :€€


   
SvaraCitera
mens
 mens

uh venne. jobbigt. tänker fortfarande på hur jag var tvungen att avliva en skadad fågelunge. det hade ju varit värre att låta den vara (det verkade som om någon katt tagit den den och sedan lämnat den) men det var riktigt obehagligt att göra det ändå. letade dock efter fågelbon och försökte mata och vattna den innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
uh venne. jobbigt. tänker fortfarande på hur jag var tvungen att avliva en skadad fågelunge. det hade ju varit värre att låta den vara (det verkade som om någon katt tagit den den och sedan lämnat den) men det var riktigt obehagligt att göra det ändå. letade dock efter fågelbon och försökte mata och vattna den innan.

uew, hade ej ens vetat hur jag skulle göra detGråter


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

uew, hade ej ens vetat hur jag skulle göra detGråter

jag slog den med en stor spade 🙁
blundade och hade huvudet bortvänt hela tiden.  hade varit tvungen att kolla efter om jag träffade och sedan städa upp om jag vore ensam men var som tur var ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

jag slog den med en stor spade 🙁
blundade och hade huvudet bortvänt hela tiden.  hade varit tvungen att kolla efter om jag träffade och sedan städa upp om jag vore ensam men var som tur var ej.

huh, mardröm


   
SvaraCitera
mens
 mens

Punda:

huh, mardröm

ja 🙁
för stunden hade det ju känts bättre att inbilla sig att allt skulle bli bra. var tvungen att fasta min katt jättelänge och gav nästan upp när hennes mage kurrade på lång väg och hon pep olyckligt hela tiden. hade önskat att hon var arg och bitits istället för så ömklig och kärvänlig uhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: jag slog den med en stor spade 🙁

starkt. hade aldrig klarat av d. :((

tänker du ofta på den fågeln och om hen har det bra i efterlivet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON: tänker du ofta på den fågeln och om hen har det bra i efterlivet?

Anmäl

Citera

nä men på hur jobbigt det var och om jag borde ha gjort ngt annat ist


   
SvaraCitera

dope: storlom

Klockrent Storlomen, den skulle ge mig en underbar middag. Skulle nog tillreda den i en stor lergryta med mycket gul lök och några vitlökstärningar samt på svag värme så skulle den nog bli supersaftig.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Skulle sprängt lavskrikan åt helvete


   
SvaraCitera