Aviseringar
Rensa alla

Våldtäckter Peace&Love.


Ämnesstartare

Någon som vet hur många våldtäckter det är på P&L igenomsnitt? För hade tänkt att dra dit nästa år med mina bästa vänner så det är våran sista högstadiesommar, och antagligen våran sista sommar tillsammans på för jävla många år då jag flyr ett par tusen mil bort sedan. Mina föräldrar säger ajabaja [no-no] Våldtäckt hit, våldtäckt dit.
- För det första är jag inte sådär snygg så ingen kille skulle få för sig att hoppa på mig frivilligt.
- Ingen attraktiv kropp. Inga bamboochas eller rumpa. En vandrande pinnjävel är jag.
- Jag hade inte tänkt att sitta aspackad hela dagarna, jag vill dit för att lyssna på min musik och få kvalitetstid med mina vänner.
- Jag är absolut inte typen som skulle flirta med främlingar, om man säger så. Inte alls den typen.
[y]
Så något bra argument till att övertala dem?


   
Citera

Våldtäkt stavas med k, inte med ck.


   
SvaraCitera

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna på en trisslott ungefär 1 på 3.5 eller något i den stilen.


   
SvaraCitera

Flygaren:

För det första är jag inte sådär snygg så ingen kille skulle få för sig att hoppa på mig frivilligt.

Våldtäkter handlar nog inte om hur snygg man är men [rolleyes]

Flygaren:

Någon som vet hur många våldtäckter det är på P&L igenomsnitt?

har varit där 2009 och 2010 och då gick det i allmänhet väldigt fredligt till.

Flygaren:

Mina föräldrar säger ajabaja

Förstår att dina föräldrar är skeptiska i och med att du är så pass ung och de antagligen inte litar på att du kan ta vara på dig själv. Har ingen av er som ska åka nån förståndig storasyster ni kan ta med er? Det skulle säkert lugna era föräldrar. Och så kan du sätta dig ner med din mor och far och på ett moget och ansvarsfullt sätt berätta om varför du vill åka, vad du ska göra där etc. Komma överens om att ringa si och så ofta och allt sånt. Det borde hjälpa.


   
SvaraCitera

Flygaren:

Så något bra argument till att övertala dem?

Du får nog skaffa bättre argument för vilka som inte blir våldtagna först. Det kan hända vemsomhelst närsomhelst.
Risken finns alltid oavsett var man är.


   
SvaraCitera

Det är väl det gamla argumentet om att ni vänner kommer att hålla ihop och ta hand om varandra, inte följa med främlingar och dylikt.
Använd namnet, det heter faktiskt FRED OCH KÄRLEK, vad kan hända?


   
SvaraCitera
time
 time

Flygaren:

För det första är jag inte sådär snygg så ingen kille skulle få för sig att hoppa på mig frivilligt.

Flygaren:

- Ingen attraktiv kropp. Inga bamboochas eller rumpa. En vandrande pinnjävel är jag.

Patetiskt att du tror att utseendet har något att göra med att folk blir våldtagna. Det har inget med det att göra. Sen vet jag inte om folk faktiskt blir det på just P&L, men jag menar, i så fall varierar det från år till år, det är ju inte som att en grupp våldtäktsmän tågar in på festivalen och gör si och så varje år. Vem som helst kan bli våldtagen och vem som helst kan våldta.


   
SvaraCitera

Säkert vanligare än folk tror då man oftast inte har något namn på förövaren att anmäla.
Skulle ej låtit min lilla naiva femtonåring åka.


   
SvaraCitera

Kan med 98% säkerhet garantera att du inte blir våldtagen


   
SvaraCitera

Klart att våldtäkter förekommer. Det gör det överallt.
Men ofta det är något man ska gå runt och oroa sig över. Då borde man ju oroa sig för att gå ut i och med att du kan bli påkörd. Och det är en ännu större risk.

Och bitch please. Våldtäkter har ingenting med och göra ifall man är snygg eller inte. Yttra dig inte så jävla fånigt.


   
SvaraCitera

Ett par-tre stycken per år brukar det vara.


   
SvaraCitera

Strosa inte runt på campingen ensam så kommer inget hända


   
SvaraCitera

Har väldigt svårt att se hur någon skulle lyckas med nåt sånt på campingen. Det är trångt och så mycket folk i rörelse överallt dygnet runt så så länge du inte ensam hänger med någon skum person in i hans tält är det nog lugnt. Och se till att hålla dig till dina kompisarna när ni är utanför campingen när det mörknat så händer inget.


   
SvaraCitera

Jag ska dit för första gången i sommar så förvänta er en höjning av våldtäktsstatistiken likt den vi såg på hultan 2009. [cool]

Lite mer seriöst så kommer du inte bli våldtagen, bli inte medvetslös!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Har ingen av er som ska åka nån förståndig storasyster ni kan ta med er?

Min syster erbjöd sig och visst, jag har världens bästa syster, dock är hon mer controlfreak än någon annan människa på jorden.


   
SvaraCitera