Aviseringar
Rensa alla

Våldtäckts-fantasier?


Ämnesstartare

Varför har så många tjejer den här´?

Och har ni nånsin provat o få den "utspelad".

Hur kan man som dewd få en tjej uppleva något liknande utan att det blir för scary för henne^^?

Själv e jag mer för det dominanta, men jag antar att det liksom passar in i rape-fantasyn i vilket fal.

Varför tror ni btw så många tjejer har såna`?

En kompis till mig hade blivit utsatt för övergrepp som liten, hon kalla det "daddy issues", men dom flesta tjejer har ju inte blivit utsatt för något sånt.

E vi precis som djuren, där hanen måste visa att han e stark för att få para sig?


   
Citera
Ämnesstartare

För att tjejer är cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste någon teori någon gång som gick ut på att kvinnor har våldtäktsfantasier för att samhället ser mer negativt på kvinnlig sexualitet än manlig. I och med att våldtäkt inte är frivilligt så blir det sex utan skamstämpeln. Eller något åt det hållet. Jag ställer mig rätt skeptisk till den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför har så många tjejer den här´?

Källa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill våldta partycake


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur kan man som dewd få en tjej uppleva något liknande utan att det blir för scary för henne^^?

säg till henne att de e på skoj 😛
sen går hon i din trädgård på natten. du typ hoppar på henne och knullar lite brutalt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

. I och med att våldtäkt inte är frivilligt så blir det sex utan skamstämpeln. Eller något åt det hållet. Jag ställer mig rätt skeptisk till den.

Tror fortfarande dom vill bli dominerade snarare.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Källa?

jag är tjej och jag vet att det är många som har denna[y][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tror fortfarande dom vill bli dominerade snarare.

Jag har ingen aning egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

jag är tjej och jag vet att det är många som har denna[y][smile]

Oj vad trovärdigt [no-no]

Vill ha statistik [mad]


   
SvaraCitera

jag vet[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att dom blir uppskattade när dom blir våldtagna! [badgrin]


   
SvaraCitera

mediakatt:

sex utan skamstämpeln. Eller något åt det hållet. Jag ställer mig rätt skeptisk till den.

Det ligger säkert något i det, men jag gillar det mer eftersom jag njuter mest av hårt sex. Och att bli dominerad, eftersom det är jag som är den "starkare" personen av oss i vardagen. Inte fysiskt sätt dock.

Ont: Det blir mer spännande så [crazy]. Intesivt, aggressivt och förbannat skönt.

Släng ner henne på sängen/bordet/whatever, håll fast henne/bind fast henne, sätt ev på henne en ögonbindel och tvinga henne till att njuta oavsett vad du gör. Var skoningslös, utan att det gör ont för henne. Om hon skriker aj eller gråter är du för hårdhänt.
Eller så gör du som någon över sa, be henne gå runt i trädgården och "överfall" henne och knulla henne brutalt... ^^

Svårt det var att beskriva på ett bra sätt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Källa?

En liknande tråd då typ sjukt många hade den, + en jävla massa samtal med tjejer jag känner.


   
SvaraCitera