Aviseringar
Rensa alla

Våldtäckts-fantasier?


Ämnesstartare

Froggi:

Eller så gör du som någon över sa, be henne gå runt i trädgården och "överfall" henne och knulla henne brutalt... ^^

Eller så kan man ju slänga ner henne på sängen o bara slita av kläderna o va allmänt grov, e mysigt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

En liknande tråd då typ sjukt många hade den, + en jävla massa samtal med tjejer jag känner.

Nintendo:

Oj vad trovärdigt [no-no]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Våldäckt

Täckt av våld? [tard]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Eller så kan man ju slänga ner henne på sängen o bara slita av kläderna o va allmänt grov, e mysigt xD

Visst, var tråkigt och fantasilös du... 😛
Sånt gör man ju till vardags ^^'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Visst, var tråkigt och fantasilös du... 😛
Sånt gör man ju till vardags ^^'

Meh, min trädgård har fönster på alla sidor, palla knulla där xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Och har ni nånsin provat o få den "utspelad".

Jag har haft våldtäkts-rollspelslekar med två olika tjejer vid olika tillfällen, men det har inte varit så lyckat. De sög (höhö) på att spela teater, så varken de eller jag fick ut så mycket av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Täckt av våld?[tard]

ÄNTLIGEN!
Undrade varför i hela friden folk inte trackade på stavningen. [chocked]

VÅLDTÄCKT, är winwin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag har haft våldtäkts-rollspelslekar med två olika tjejer vid olika tillfällen, men det har inte varit så lyckat. De sög (höhö) på att spela teater, så varken de eller jag fick ut så mycket av det.

haha låter hilarious^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vill ha statistik [mad]

Kolla runt lite bland olika forum så ser du att det e vanligt. Dessutom var det inte om det är vanligt eller inte tråden skulle handla om....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Kolla runt lite bland olika forum så ser du att det e vanligt. Dessutom var det inte om det är vanligt eller inte tråden skulle handla om....

Fattar inte heller nintendos rageande.
Nu e vi iaf 2 som har samma uppfattning om den här fantasin^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför har så många tjejer den här´?

vet inte.. för att vi oftast är undergivna kanske...

Greger_EFG:

Och har ni nånsin provat o få den "utspelad".

mmm...

Greger_EFG:

Hur kan man som dewd få en tjej uppleva något liknande utan att det blir för scary för henne^^?

prata om det först så du vet att hon vill det...se sen till att sätta upp gränser och se till att ha ett stoppord!

Greger_EFG:

Själv e jag mer för det dominanta, men jag antar att det liksom passar in i rape-fantasyn i vilket fal.

ja, precis.. det brukar ju funka bäst om killen är dominant..

Greger_EFG:

Varför tror ni btw så många tjejer har såna`?

hmm.. är inte det samma som första frågan..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Kolla runt lite bland olika forum så ser du att det e vanligt. Dessutom var det inte om det är vanligt eller inte tråden skulle handla om....

Anledningt till att jag vill ha statistik är för att han stör mig mer än vad judarna störde farbror adolf [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Anledningt till att jag vill ha statistik är för att han stör mig [zzz]

Att han stör dig är inte relevant i denna tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Att han stör dig är inte relevant i denna tråden.

Jo, för att jag tvivlar på att det finns _någon_ som har haft s.k "Våldtäckts-fantasier" Image


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Varför tror ni btw så många tjejer har såna`?

jag har haft våldtäktsfantasier hela livet. Jag tror för min del att det beror på sexuell frustration. Man vill bli tagen, känna sig så snygg att ngn överfaller än och vill ha en trots att man gör motstånd. I fantasier brukar det ju gå vildare till än man kanske skulle vilja irl, så tror jag det kan vara också.

Men tanken att någon/några tar för sig av en, tafsar på en tar på en våldsamt är som ett tecken på att man är snygg, sexig, åtråvärd. Sen i fantasier är det ju härligt med fler kukar än en [wink]


   
SvaraCitera