Aviseringar
Rensa alla

Våldtäcktsfantasi tråd för oss män.


Ämnesstartare

Man ser ju med jämna mellanrum trådar som handlar om kvinnor som försöker att rationalisera sina fantasier om att bli våldtagna och diskuterar huruvida det är normalt eller inte men det är sällan man ser en tråd som handlar om män som fantiserar om att våldta kvinnor.

Jag inser att detta kan vara något kontroversiellt men låt oss fastställa att detta är en rent hypotetisk tankelek.
Kan ju personligen erkänna att jag tämligen ofta faller offer för sådana fantasier, att förlusta sig på sina kvinnliga vänner och utnyttja det förtroende man byggt upp.
Sker dagligen att jag funderar på hur lätt det skulle vara och hur jag skulle gå tillväga med det och även att jag finner viss njutning i vetskapen av att de förmodligen skulle bli så chockade att jag skulle komma undan med det.

Betänk dock fortfarande att jag har moraliska gränser och principer och inte skulle agera på dessa drifterna även om de kan vara påträngande ibland men jag undrar hurpass vanligt detta är?


   
Citera
Ämnesstartare

Ber för övrigt om ursäkt för felstavningen i titeln, skall självfallet vara "våldtäktsfantasi"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ju erkänna att jag är en av de tjejena som kan fantisera om att bli "tvingad" till sex. Däremot är det väldigt stor skilnad på fantasi och vad jag skulle vilja uppleva i verkligheten, saken är den att jag aldrig under några omständigheter skulle vilja bli våldtagen eller utsatt för något som helst sexuellt tvång då jag måste känna att jag litar på den jag har sex med och jag tror att de flesta med fantasier om att bli våldtagna känner på det sättet.

Däremot skulle jag gärna uppleva fantasierna i ett såkallat rollspel förutsatt att jag närsomhelst kan avbryta om det käns olustigt.

En fråga till dig: Skulle du verkligen VILJA utföra något sådant som att tvinga en annan individ att ha sex? Är det verkligen kul att ha sex med en person som känner sig olustig eller tillochmed mår dåligt av det hela?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som svar på den frågan får jag nog ändå svara ja, det är mig till mycket förtret att så är fallet men jag tror ärligt talat inte att jag skulle kunna bli tillfredställd på annat sätt.
Av någon anledning så äcklas jag av kvinnor som frivilligt har sex med mig, de gångerna jag har varit med kvinnor har jag varken kunnat se eller ta i dem efter akten och all respekt försvinner.
Sedan är det ju tanken av det otroliga maktruset som borde tillkomma, lite som när man var liten och byggde saker i lego för att sedan förstöra dem.

Men jag upprepar mig och vidhåller att jag inte skall sätta mina fantasier i praktiken utan undrar mest hurpass vanligt detta är.
Har faktiskt gått såpass långt för mig att jag helt avsagt mig de sexuella aspekterna av social samlevnad och bara ägnar mig åt fantasier för att se till att skärpa min självdisciplin och se till att inget skulle kunna gå fel på den fronten.


   
SvaraCitera

Menar ingenting illa, men har du funderat på att söka hjälp? Fantasier är inget fel, men det du skriver i ditt senaste inlägg känns ganska oroväckande ändå.


   
SvaraCitera

Säkert skit vanligt


   
SvaraCitera

Tanken har faktiskt aldrig slagit mig. Tycker det är avtändande bara någon är dominant i sängen, gillar mys och gos..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har full förståelse för dig, det är inte ovanligt att jag har liknande fantasier.
Speciellt när jag träffar nya vänner.
Eftersom jag gillade tanken så mycket blev jag lite orolig (som man kan förstå i detta samhälle...) och hittade spelet rapelay som ger utbrott på mina fantasier.

Dock kan jag nog bli lite fundersam på "unexpected" som verkar tycka att det är okej att fantisera om att bli våldtagen men inte att fantisera om att våldta utan att bli klassad som en idiot.

Det är typiskt ett matriark som utspelas här.

Men jag förstår dig, och har ofta liknande fantasier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Menar ingenting illa, men har du funderat på att söka hjälp? Fantasier är inget fel, men det du skriver i ditt senaste inlägg känns ganska oroväckande ändå.

Alltså någon direkt hjälp är jag inte intresserad av, jag har väldigt god självkontroll och inga somhelst problem med att hålla impulser i shack och jag tror ju knapapst att man skulle kunna med psykologisk hjälp kunna rena en person från drifter, det sådan hjälp erbjuder är ju att få en person att inse att sådana tankar är oacceptabla och skadliga för en själv och andra om man skulle agera på dem, detta är dock något som jag insett sedan länge själv och därefter vidtagit lämpliga åtgärder.

Dessutom vet jag med mig vart vissa av grunderna i mina fantasier härstammar ifrån och det tror jag kan vara det att jag har Aspbergers syndrom, en väldigt lindrig form av autism och jag vill inte direkt kalla mig lidande men det har lämnat mig med vissa empatiska problem så jag misstänker att det kan vara en källa.


   
SvaraCitera

Salvador_Flamboyanté:

Av någon anledning så äcklas jag av kvinnor som frivilligt har sex med mig, de gångerna jag har varit med kvinnor har jag varken kunnat se eller ta i dem efter akten och all respekt försvinner.

Hoppsan.

Salvador_Flamboyanté:

maktruset

Och du är säker på att du kan behålla fantasierna som jusst fantasier?
Du verkar allt lite frestad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Och du är säker på att du kan behålla fantasierna som jusst fantasier?
Du verkar allt lite frestad.

Som jag redan sagt, måhända att jag är frestad men det är ett stort steg att gå från fantasi till fysiska tillgrepp och jag är i grund och botten en alldeles för rationell person för att göra sådana misstag.
Personlig svaghet är inget jag tar lätt på och ser till att hålla mig under strikt kontroll så risken är obefintlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guybrush_Noseburn:

Eftersom jag gillade tanken så mycket blev jag lite orolig (som man kan förstå i detta samhälle...) och hittade spelet rapelay som ger utbrott på mina fantasier.

Vad är det för spel?


   
SvaraCitera

Salvador_Flamboyanté:

Som jag redan sagt

Ja, jag såg de andra svaren först efteråt...

Salvador_Flamboyanté:

måhända att jag är frestad men det är ett stort steg att gå från fantasi till fysiska tillgrepp och jag är i grund och botten en alldeles för rationell person för att göra sådana misstag.

Dåså, då är läget ynder kontoll. Ha det så trevligt i fantasivärlden. [cute]


   
SvaraCitera

Jag har blivit på pass avtrubbad av "internet" att jag fått ett alterego . En del av mig har en helt förvriden kvinnosyn och tycker att kvinnor ska vara i köket och håller med flamboyante i de flesta avseenden. Även om denna del tar mest plats i min schizofreniska vardag så är min sanitet fortfarande mäktigare(hoppas jag) och reducerar min galenskap till ett skämt när jag väl vill att den ska det.

va? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett spel som utspelar sig i Japan som går ut på att man ska systematiskt förgripa sig på en familj. Det börjar med att man följer en tjej i tunnelbanan och sen börjar ta på henne ect.
Detta överfall är självfallet bra för båda.

Ska skicka med lite bilder jag sökte snabbt på google åt dig.



http://www.hentaimovieplanet.com/3d%20hentai%203d%20images/3d%20hentai%20games%2...

25-rapelay_crying.jpg


   
SvaraCitera