Aviseringar
Rensa alla

Våldtäkt


Ämnesstartare

Hejsan! I sommmar ska jag medverka i en film där min karaktär kommer bli våldtagen av en utav sina vänner. Att visa fruktansvärd skräck är något jag förstår att jag kommer göra, men jag skulle behöva hjälp med annat som pågår i huvudet när en sådan fruktansvärd sak händer. Om det är någon här som har varit med om en liknande situation som skulle kunna tänka sig att kanske dela med sig av detta i ett privat mail skulle jag upskatta det väldigt mycket. Jag vill verkligen porträttera denna händelse på ett så bra sätt som möjligt och få de som ser filmen att bli illa berörda av det.

Om någon känner att de skulle kunna göra detta för mig kan ni maila till hannachri@hotmail.se. Du kan göra det helt anonymt och det är självklart endast jag som kommer läsa vad som skrivs.

Tack på förhand


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte blivit våldtagen och känner ingen som blivit det.
Vad är det för film? Är det en "amatör-film" eller en film som kommer visas på bio??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte blivit våldtagen men känner 2 som blivit [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

2 som blivit

Tror du att någon av dem hade velat dela med sig om händelsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannachri:

Tror du att någon av dem hade velat dela med sig om händelsen?

nää, tror att man försöker glömma det så fort som möjligt. Dem va typ isolerade i ett par dagar sen låtsades de som ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har själv blivit och har en anhörig som också blivit.
pma om du vill ha svar på något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSTEAMY16:

Har inte blivit våldtagen och känner ingen som blivit det.
Vad är det för film? Är det en "amatör-film" eller en film som kommer visas på bio??

Tråden känns en aning för seriös för att det skulle röra sig om en amatörfilm.. [rolleyes][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Har inte blivit våldtagen men känner 2 som blivit [no-no]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[sad]

Eller hur! Vill också bli våldtagen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Eller hur! Vill också bli våldtagen [sad]

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[shake]

[badgrin][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se: "Lilja 4-ever", "Irreversible" och "Säg att du älskar mig".
Läs: "Kort kjol" och "Lyckliga slut"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tråden känns en aning för seriös för att det skulle röra sig om en amatörfilm.. [rolleyes][confused]

O då frågar man folk på UM??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSTEAMY16:

O då frågar man folk på UM??

Det är möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSTEAMY16:

O då frågar man folk på UM??

Jag ville höra 'upplevelser' från betydligt mer än en person och ingen som jag känner har varit med om det. Därför kände jag att ungdomar.se kunde vara ett bra ställe eftersom det känns som ett forum där man oftast får seriösa svar. Har du tips på något annat jag hade kunnat göra för att få kontakt med människor som har varit med om det så får du gärna dela med dig av det? 🙂


   
SvaraCitera