Aviseringar
Rensa alla

Våldtäkt?


Ämnesstartare

Hej!

För en månad sedan låg jag och en tjej i hennes säng och hånglade. Hon tog av sig till endast trosor varpå vi fortsatte att endast hångla. Jag frågade om vi skulle ha sex,hon sa då nej. Jag accepterade detta och vi fortsatte hångla, precis som förut. Efter ett tag för jag ner handen långsamt mot hennes könsorgan, hon gör inget motstånd eller säger något, utan låter handen tränga in i hennes trosor och jag för in ett finger i hennes slida, men drar snabbt ut det igen, eftersom jag påminns om hennes nej. I ett senare skede under hånglet tangerar hon mitt könsorgan, likt jag gjorde på hennes. Det händer inget mer, vi somnar och dagen därpå ber jag om ursäkt för hela situationen, hon accepterar detta och vi har pratat sedan dess, hon är trevlig mot mig. Jag har dock på senare tid grubblat över om detta var en våldtäkt och är oerhört
ångestfylld och ledsen. Anser ni att detta var en våldtäkt? Enligt lagen är det definitivt icke det, eftersom där ska hot eller våld vara inblandat, vilket verkligen inte förekom. Det var lust från båda sidor, hela tiden.


   
Citera

blablable:

Anser ni att detta var en våldtäkt?

nej.


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

nej.

Härligt... det gör inte jag heller, bara någon ångestperiod som präglar mig.


   
SvaraCitera

blablable:

Anser ni att detta var en våldtäkt?

Nej. Hon visade inga tecken på att känna obehag av det du gjorde, vare sig i stunden eller efteråt, right? Du bad om ursäkt och hon tyckte att det var helt okej. Hade hon känt obehag av upplevelsen hade hon ju inte tagit på ditt kön kort därefter.


   
SvaraCitera
Mandan

Jag anser inte det var våldtäkt. Det låter som om hon hade tid på sig att säga nej eller ta bort din hand från hennes trosor. Så jag tycker inte du ska behöva känna dig ledsen efter att både bett om ursäkt och att ni fortfarande kan prata med varandra. Du kan ju fråga henne om vad hon tyckte om situationen om du är osäker.


   
SvaraCitera

Svar: nej. Absolut ingen våldtäkt, inte ens i närheten.


   
SvaraCitera

Hon gillade säkert det eftersom hon gjirde likadant tillbaka. Inget att grubbla över. Prata med henne igen om det om du tycker art det kändes fel och är orolig över vad hon känner.


   
SvaraCitera

blablable:

Jag har dock på senare tid grubblat över om detta var en våldtäkt och är oerhört ångestfylld och ledsen

Nej jag tyckte du hanterade det bra, starkt gjort att fråga så att allt var ok osv, men det är väldigt svårt för oss att veta hur det gick till eftersom det är något man får känna av helt enkelt, du skulle kunna ha betett dig som ett svin och samtidigt väldigt omtänksam beroende på hur du gick fram vilket vi aldrig kommer kunna veta, om du förstår hur jag menar. Men om det som du säger var lustfyllt hela vägen är det ju ingen idé att oroa sig, hon hade nog inte velat ha med dig att göra i annat fall.


   
SvaraCitera

xyz123:

Svar: nej. Absolut ingen våldtäkt, inte ens i närheten.

precis.


   
SvaraCitera
mynona

Nej, det låter inte som en våldtäkt.


   
SvaraCitera

Om det gick till precis så som du skriver så är det lika mycket våldtäkt som en kurs i knyppling.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Om det gick till precis så som du skriver så är det lika mycket våldtäkt som en kurs i knyppling.

XDXDXD
herregud, nu skrattade ja rejält. Jävligt bra uttryckt [cheers]


   
SvaraCitera

Näe det skulle väll vara svårt att få det till det


   
SvaraCitera

Inte som du beskriver det.


   
SvaraCitera