Aviseringar
Rensa alla

Våldtäkt - Vad gör du åt det?


Identitet:

Användarnamn: isolanamn:åldern:

ålder: tant 20+


   
SvaraCitera
reben

vapen

tjej 15+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ålder: tant 20+

hahaha  din clown!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clown.jpgHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vapen

tjej 15+

d729fd9d6146ea2158f7c73345c7825529efb373


   
SvaraCitera

Universallösningen hemma hos oss:

"om du vill kan prata lite med bröderna *******, de kan nog se till att han förstår vad han gjort"

🙂


   
SvaraCitera

mynona: undvika att båda utföra eller utsättas för brottet ifråga

undvika att utsättas? dvs undvika att ha manliga släktingar/vänner/pojkvänner?


   
SvaraCitera

våldta själv förstås 


   
SvaraCitera

Jag skulle klippa deras tung, klippa öron, göra kaos med dom! ge h*n till polisen utan huvudet du vet. jag är större än polisen.  


   
SvaraCitera

har pepparspray i min väska. = ) 19år


   
SvaraCitera

Identitet:
Som rubriken leder, vad gör man åt det som vanlig person utan makt inom polis eller regeringen.

Hur förebygger man detta? 

Var snäll och ange ditt åldern, kön och din åsikt!!! 

Allvarliga svar! 

Man röstar på SD - det enda partiet som har politik som kan minska ökningen av våldtäkter i  Sverige. En röst på de andra partierna är däremot en röst för mer våldtäkter i Sverige. 


   
SvaraCitera

NiklasW: Man röstar på SD - det enda partiet som har politik som kan minska ökningen av våldtäkter i Sverige. En röst på de andra partierna är däremot en röst för mer våldtäkter i Sverige.

mm, rösta på partiet som förespråkar den sämsta kvinnosynen, då blir säkert allt bra


   
SvaraCitera

akama:

mm, rösta på partiet som förespråkar den sämsta kvinnosynen, då blir säkert allt bra

Även om det skulle vara så att SD förespråkar dålig kvinnosyn så är detta knappast något som kommer öka antalet våldtäkter i Sverige. Det som däremot kommer fortsätta öka antalet våldtäkter är mer massinvandring, framförallt från muslimska länder, och samtidigt allt för låga straff för våldtäktsmän. SD är det enda partiet som vill göra något åt detta. 


   
SvaraCitera

Inte våldta själv, prata om det, diskutera det och om jag skaffar avkomma - lära dom att våldta ej är ok 


   
SvaraCitera

NiklasW: Även om det skulle vara så att SD förespråkar dålig kvinnosyn så är detta knappast något som kommer öka antalet våldtäkter i Sverige. D

Det är precis vad det kommer att göra då det knappast är folk med en schysst kvinnosyn som våldtar, eller endast invandrare, för den delen.


   
SvaraCitera