Forumet - Våldtagen

Våldtagen

571 0 58
Det är ett dåligt exempel men bra at veta
Ni tjejer!
Vi säger att du har blivit våldtagen. du har berättat det för din kille. du är så ledsen. har svårt att komma över det. du tänker på det då och då. men du går ut med din kille. du är rädd at killarna ska hoppa på dig igen.
Du är ute med din kille. plötligt ser du de killarna som våltog dig. kommer du säga det till din kille? " det var de där killarna" eisf hur säger du det till din kille?
Åtta:

Om jag nu vore en våldtagen tjej så skulle jag anmäla de där killarna, om jag nu vet vilka det är. [shake]

a men om man tänker på hämnd för at polisen gör egentligen inte något vettigt. och jag kan tänka mig att det känns väldigt jobbigt för en tjej. vi killar har svårt att komma över när ngn trakessera oss. tänk på en våldtagen tjej.!!

Spana också in:

Imgood:

vad e din reaktion när de går förbi dej??

Jag har ingen aning, då jag aldrig blivit våldtagen och dessutom inte är tjej. Men jag antar att jag förmodligen skulle bli rädd och vilja gå därifrån. Däremot skulle jag inte bussa min pojkvän på dem (blev jag gruppvåldtagen?), då jag inte ser vad det skulle ge mig - förutom en trasig pojkvän.
Tja, jag skulle vid det laget redan ha tagit reda på vilka personerna i fråga är, polisanmält dem och med viss sannolikhet också ha uppsökt deras hem för att slå dem sönder och samman med lämpligt tillhygge. Så att någon annan ska få komma med ytterligare hämnd åt mig känns lite överflödigt, faktiskt.
jag hade sagt till honom, men jag hade inte velat att han skulle göra något då han kan bli anmäld för det...(han hade nog däremot inte lyssnat på mig då han hade blivit totalt förbannad osh skogstokig på killarna) vi tjejer behöver inte ha våra killar som barnvakter. vi kan ta vara på oss själva, ens pojkvän behöver inte vara skyddsängel.

[ops]