Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen?


Ämnesstartare

Har varit på fotbollsläger nu i sommar och där lärde jag känna en kille som är 18år som var typ tränarassistent där, och vi hade väldigt kul och så. Det visade sig att han bir ganska nära mig så vi har träffats några gånger efter fotbollslägret med.

Nu i helgen var jag med honom på en fest och dum som jag var drack jag för mycket och blev ganska full. Eftersom jag inte ville att mina föräldrar skulle se mig full så sov jag över hos den här killen och vi delade på hans säng.

Vi började typ snacka sex och båda blev kåta och fick stånd, och efter ett tag började han smeka min mage och insidan av mitt lår. Jag fick först lite panik men jag var som sagt full och det kändes ganska skönt så jag lät han fortsätta. Detta fortsatte en stund och han rullade över mig på mage och började smeka min rygg och rumpa. Jag började ju fatta vad som håll på att hända men sa inget utan lät honom fortsätta.

Sen la han sig på mig och jag kände hans kuk mot min rumpa och fick lite panik igen, men sa fortfarande inget för jag var kåt samtidigt. Sen pressade han in kuken vilket först gjorde ganska ont, men det gick över snabbt och sen var det inte så farligt, vet inte om det var alkoholen som gjorde det men det gjorde inte speciellt ont och efter ett tag var det faktiskt riktigt skönt.

Han frågade om jag ville att han skulle sluta, men jag sa inget nu heller och han knullade mig och kom i min rumpa, sen runkade han av mig och vi somnade efter.

När jag vaknade dagen efter var jag sjukt öm där bak och hade sån jävla ångest, och jag kan fortfarande inte sluta tänka på att jag lät en annan kille knulla mig. Hur kunde jag vara så jävla dum? Och jag känner min liksom smutsig och utnyttjad. Trots att det gått nästan en vecka mår jag fortfarande skitdåligt över detta och har typ inte vela träffa nån polare eller så. Den här killen som knullade mig har ringt varje dag och skickat massa sms och så där han bett om ursäkt och vill snacka och så men jag har inte svarat för jag orkar inte prata med honom.

Jag skäms för att jag lät det hända, jag skäms för att jag tyckte det var så skönt och jag skäms för att jag betedde mig som den dumma fjortis jag tydligen är. Och jag är typ livrädd för att killarna i laget skall få veta att jag blivit knullad som en bög.

Killen som knullade mig är verkligen jävligt schysst och jag skulle inte haft några problem med att vara kompis med han även om jag vetat att han var bög, men nu när han haft sin kuk i min rumpa och sprutat sin sperma i mig blir jag äcklad bara av att se hans namn på mobilen, allt känns så jävla jobbigt =(

Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta men ville skriva av mig och typ "ventilera" med någon.


   
Citera
Ämnesstartare

Du e alltså inte bög? ;0
Å tror inte det räknas som våldtäkt om man bara ångrar sig efteråt[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det räknas faktiskt som våldtäkt mot barn lr sexuellt utnyttjande av barn, du är minderårig, inte han.

fast du var ju med på det så aa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk såhär, om det skulle va en tjej skulle du skämts lika mkt? neee! de e ingenting fel med bögsex [no-no] en händelse gör inte dig till en fjortis! be han sluta höra av sig om du mår så dåligt över hans kontakt!


   
SvaraCitera

En 18åring som släpar med en 14åring på en fest och super honom full och sen utnyttjar honom sexuellt är ju ett solklart fall av våldtäkt eller sexuellt utnyttjande av minderårig. Detta enligt lagen.

Samtidigt verkar det ju som att du visste mycket väl vad som höll på att hända och valde att inte säga stopp, inte ens när han frågade. Och det låter ju som att han hade slutat om du sagt något, men du tyckte det var skönt så du lät honom fortsätta.

Men du får väl välja om du ser dig själv som ett hjälplöst barn som blivit utnyttjat av en ful gubbe, eller om du är en kåt kille som haft sex med en annan kåt kille på fyllan och sen ångrat dig efter, men ändå tar ansvar för ditt (dåliga)val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Å tror inte det räknas som våldtäkt om man bara ångrar sig efteråt[n]

I hans fall gör det det oavsett eftersom han är under 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

I hans fall gör det det oavsett eftersom han är under 15.

Inte våldtäkt. Utnyttjande av minderårig. Våldtäkt är det bara om man uppenbarligen inte vill ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inte våldtäkt. Utnyttjande av minderårig. Våldtäkt är det bara om man uppenbarligen inte vill ;p

Om utnyttjandet har innehållit samlag eller akter som har varit jämställda med samlag så är det våldtäkt mot barn oavsett om det förekommit något hot eller våld eller ej.

Källa: Brottsbalken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Om utnyttjandet har innehållit samlag eller akter som har varit jämställda med samlag så är det våldtäkt mot barn oavsett om det förekommit något hot eller våld eller ej.

Helt säker? Låter ju rätt dumt om så skulle vara dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Helt säker? Låter ju rätt dumt om så skulle vara dock.

Ja. Lagen blev hårdare 2004/2005. Finns dock en paragraf som säger att om brottet anses som "mindre allvarligt" med hänsyn till omständigheterna vid brottet så döms man för sexuellt utnyttjande av barn istället, men vad som räknas till dit blir ju en tolkningsfråga från fall till fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

I hans fall gör det det oavsett eftersom han är under 15.

Men tycker det e lite douchey av honom att anmäla honom i sådana fall[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om en av dom är minderårig och båda vill så om någon får reda på det så får den äldre typ gå till rätten även om båda värkligen vill men igentligen så ville du ju inte det var ju alkoholen som tänkte så du kan göra anmälan. ps: va glad att du fick ha sex 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså du var full det var inte ditt fel att du inte sa till om någon kille skulle gjort så på mig skulle jag ha somnat för jag vart så full även om han knullade mig så det är inte dumt av dig eller idiotiskt om du gör anmälan men jag tycker att du borde prata med honom om han mår så dåligt över det han gjorde. jag tror han gillade dig och var också lite för full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäl


   
SvaraCitera

Prata med killen. Inget blir bättre av att du undviker honom. Och du behöver inte oroa dig över hurvida du är bög eller inte om det nu spelar någon roll. Många har sex med samma kön någon gång i livet utan att identifiera sig själva som homosexuella.


   
SvaraCitera