Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen - av en UM:are


Sjukt. [shake] Beklagar...


   
SvaraCitera

Det här är då ett praktexempel på vad en träff med någon från nätet kan leda till. Även UM:are.

Anmäl honom. Våldtäktsmän ska inte gå lösa i samhället. Mordhotet är bara en ytterligare anledning att anmäla honom, det är förmodligen bara ett tomt hot.

Och så en nyfiken ego fråga som du inte behöver svara på: Är han känd här på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde ju iaf göra något åt det, för om han fortfarande finns här så kan han ju lika gärna göra samma grej igen.


   
SvaraCitera

AdreamForNothing:

Till sist vill jag väl säga att man inte är säker någonstans på nätet, inte ens på en sida som den här, vilket jag i min naivitet trodde. Lita inte på någon

Beklagar det som hände och blir skitarg när jag läser sånt här..

Men det är samma sak i verkligheten... En del spelar ett skådespel sen när man väl är ensam med dem kan man råka ut för liknande saker...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Är han känd här på UM?


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag hade hängt ut namnet

Genius GZA:

Anmäl honom så han åker in i buren. En våldtäktsman, pedofil eller sexualförbrytare på kåken har det inte trevligt kan jag lova

så hade jag absolut gjort!
varför ska han få komma undan med det han gjort mot dig?
skaffa besöksförbud, men han kommer sannorlikt inte göra dig något. anmäler du att han hotat dig, och ngt händer skulle han bli den polisen misstänker först[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

anmäl honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl och outa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, detta fick mig att hata män lite mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här underminerar min trovärdighet som internet-casanova [n]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Det är sånt man hotar med efter att man våldtagit någon...

Fear my thread, bitch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan, tänk om det är någon man själv snackat med här och vill träffa! [shake] Nä, nu blir jag rädd. Kommer inte våga träffa nån manlig UM:are nu [sad] (blir paranoid)

Plz anmäl honom, det är faktiskt stor chans att det händer någon annan också! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Usch, detta fick mig att hata män lite mer.

Du kan ju inte hata män för att han våldtog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg hans namn, häng ut aset!


   
SvaraCitera