Aviseringar
Rensa alla

valdtagen


Ämnesstartare

Jag soker bs hs kille  jag blev for en tid sen valdtagen. Av tva killar  dom tog mej analt  kanner mej smutsig


   
Citera
Ämnesetiketter

Moget att skämta om det ^^ Man ser ju att du inte är allvar, för du gjort tre trådar angående att du har blivit våldtagen.


   
SvaraCitera
tasse

randomsnubbe2:
Moget att skämta om det ^^ Man ser ju att du inte är allvar, för du gjort tre trådar angående att du har blivit våldtagen.

Är det så viktigt att ha rätt att du hellre riskerar att förolämpa ett våldtäktsoffer? Det kan finnas många skäl till att skriva många trådar. 

Sådana där funderingar kan du hålla för dig själv.


   
SvaraCitera

tasse:

Är det så viktigt att ha rätt att du hellre riskerar att förolämpa ett våldtäktsoffer? Det kan finnas många skäl till att skriva många trådar. 

Sådana där funderingar kan du hålla för dig själv.

Du har ju inte särskilt mycket hjärnceller du^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har skrivit 4 trådar och du skriver utan åäö (är inget viktigt) va med killar du känner jag är t.ex aldrig med killar jag inte känner och sen tror jag att du trollar med det


   
SvaraCitera
tasse

randomsnubbe2:

Du har ju inte särskilt mycket hjärnceller du^^

Du är ju bara dum :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:  va med killar du känner jag är t.ex aldrig med killar jag inte känner 

Ah fast nä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra:

Ah fast nä 

vad menar du med nä? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:

vad menar du med nä? 

Det är aldrig offrets fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra:

Det är aldrig offrets fel

Jag har själv blivit våldtagen jag vet hur det känns och det jag skrev var ett råd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:

Jag har själv blivit våldtagen jag vet hur det känns och det jag skrev var ett råd 

Tycker du att det känns trevligt om jag ifrågasätter din trovärdighet? Om jag säger att du inte skulle umgåtts med sådana människor? Tkr det är vidrigt och respektlöst helt ärligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tasse:

Är det så viktigt att ha rätt att du hellre riskerar att förolämpa ett våldtäktsoffer? Det kan finnas många skäl till att skriva många trådar. 

Sådana där funderingar kan du hålla för dig själv.

Han har skrivit 4 till där alla ee olika han kan inte stava ens han tror bara att våldtäkt ee roligt att skoja om 


   
SvaraCitera