Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen lillasyster


Ämnesstartare

Kablash__:

Döda.

Anmälan är gjort, det finns vittne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Anmälan är gjort, det finns vittne.

Skriv ett brev som den kommer dö av när den läser! (Dö för att du våldtar dens ögon så hårt med dina skills på att skriva.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Anmälan är gjort, det finns vittne.

Okej, bra det. Tyvärr är det svenska rättssystemet riktigt mesig så man tycker inte att det är nog.

Jag skulle troligtvis ta lagen i egna händer på något sätt. Men det ska man ju inte göra.

Försök tänka så att de kunde varit värre ifall hon var helt förstörd eller mer än nu iaf. Så det kunde varit värre.
Lr ja vet inte, svårt att föreställa sig. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Döda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Anmälan är gjort, det finns vittne.

Han kommer väl få sex månader och så får han komma ut då han räknas som "rehabiliterad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Skriv ett brev som den kommer dö av när den läser! (Dö för att du våldtar dens ögon så hårt med dina skills på att skriva.)

Är inte säker på att han kan läsa. [confused]

Kablash__:

Försök tänka så att de kunde varit värre ifall hon var helt förstörd eller mer än nu iaf. Så det kunde varit värre.

Mm jag vet.

Kablash__:

Jag skulle troligtvis ta lagen i egna händer på något sätt. Men det ska man ju inte göra.

Saken är ju den att han egentligen inte är värd det. Dessutom är jag nog bättre stöd på utsidan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nortexius:

Han kommer väl få sex månader och så får han komma ut då han räknas som "rehabiliterad"

Det är ett problem att lösa då i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Saken är ju den att han egentligen inte är värd det. Dessutom är jag nog bättre stöd på utsidan.

Förstör hans liv så mycket det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Är inte säker på att han kan läsa. [confused]

Skriv det ändå. Han kommer ha gott om tid att lära sig när han sitter inne. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Skriv det ändå. Han kommer ha gott om tid att lära sig när han sitter inne. [smile]

Han kan nog få ett brev när rättegång om det nu blir någon är över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Han kan nog få ett brev när rättegång om det nu blir någon är över.

Varför skulle det inte bli någon rättegång? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

Kablash__: Döda.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ensamvargen:

Varför skulle det inte bli någon rättegång? [sad]

Det svenska rättsväsendet är ju inte direkt känd för att prioritera våldtäkter. Det räcker med att snubben nekar i förhör så läggs fallet ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Det svenska rättsväsendet är ju inte direkt känd för att prioritera våldtäkter. Det räcker med att snubben nekar i förhör så läggs fallet ner.

HAHA? [mad][mad][mad][mad][mad] Död åt svenska rättsväsendet!!!!!!!


   
SvaraCitera

Vill bara påpeka, att ehuru man kan känna för att döda någon i en situation som denna, så är det faktiskt inte lagligt att uppmana till mord. Skriv något konstruktivt, snälla.

Annars så tycker jag TS skall umgås med sin syster och inte lämna henne ensam, samt sällskapa henne till alla jobbiga möten och skit som hon kommer behöva gå på. Man skall inte tvinga ur folk saker de inte vill berätta, det är viktigt att låta sådant ta tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men internet warriors, sluta med erat dödande. Det ser muppigt ut. Tror inte det hjälper henne heller. [bigsmile]

ont: skaffa mental hjälp för familjen.


   
SvaraCitera