Aviseringar
Rensa alla

Våldtagen p.g.a. "utvik"?


Ämnesstartare

Jag har en bilddagbok där jag har ganska/väldigt (beroende på vad man jämför med) utmanande bilder på mig själv, som jag har fått/får väääldigt mycket otrevliga kommentarer för. Typ i stil med "jävla hora", "attentionwhore", "äckliga fjortis", osv, ni fattar. En kommentarstyp som upprepas väldigt ofta är "du kommer bli våldtagen" och som nu har fått mig att fundera lite.

Hur stor chans är det att jag kommer bli våldtagen? Alltså att någon ser mina bilder, tar det som någon sorts invit, söker upp mig och våldtar mig? I mina öron låter detta väldigt osannolikt, men eftersom att samma typ av kommentar upprepas gång på gång av olika personer kanske folk har en annan uppfattning än mig.


   
Citera

Ingen chans. Ingen chans alls. Om du inte bor i en förtappad förort där alla är dumma i huvudet, det vill säga.

Men om du bor bland civiliserat folk så ska du inte behöva oroa dig eller något sånt. Vik ut dig så mycket du vill, det är bara gött [cool]


   
SvaraCitera

det är väl typ väldigt svårt för oss att svara på eftersom vi inte vet hur sjuka människor som besöker din bilddagbok


   
SvaraCitera

42%


   
SvaraCitera

37%


   
SvaraCitera

38%


   
SvaraCitera

skulle säga 16% om du är ful, vilket jag förutsätter att du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

skulle säga 16% om du är ful, vilket jag förutsätter att du är.

Rolig antagande, how come?


   
SvaraCitera

Posta gärna några bilder här för att vi skall kunna göra en riktig bedömning över våldtäktsrisken.


   
SvaraCitera
KSENIA

våldtar alltid utvikningstjeyer, så..... 100%[wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

bblondiiie:

Rolig antagande, how come?

Du skriver inte som om du var totalt efterbliven. Folk som är 1. snygga och 2. bilddagbokenanvändare tenderar att se ut som de blivit körda genom en trimmad köttkvarn. Du kan ju dock bryta trenden iofs. Posta en länk till din bdb så får vi bedöma?


   
SvaraCitera

Roligt att se hur ''administratörerna'' utnyttjar sin position. - Skrattretande.

Jag är ingen bra tippare så tyvärr kan jag inte ge dig något svar.


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Roligt att se hur ''administratörerna'' utnyttjar sin position. - Skrattretande.

På denna sidan eller hennes bdb? Har inte sett någon administratör posta här.


   
SvaraCitera

Sålänge du inte skriver din adress, fullständiga namn eller liknande så kan väl folk inte hitta dig.


   
SvaraCitera
sincan

När ber kebu om länk?


   
SvaraCitera