Aviseringar
Rensa alla

Valeria Lukyanova - En levande barbie



   
Citera
Ämnesstartare

Hon ser sjukt onaturlig ut. Känns motbjudande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk: Hon ser sjukt onaturlig ut. Känns motbjudande.

Tycker samma. Förut trodde jag bara att hon var någon mindre begåvad tjej som gjorde detta för uppmärksamhet. Men när jag nu såg videon där hon pratar om den andra världen hon kommer ifrån, att hon är från rymden så blev hon lite mer intressant för mig. Det måste vara psykisk ohälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har verkligen modifierat fram drag som inte är attraktiva eller naturliga hos en människa, gillar det på ett konstnärligt vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din första länk funkar inte, var det hon som sa att hon inte har opererat sig utan föddes sådär ba?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valeria-lukyanova.jpg?w=565


   
SvaraCitera

Tycker hon e ascool att titta på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
din första länk funkar inte, var det hon som sa att hon inte har opererat sig utan föddes sådär ba?

Attans. Men gå in på vice.com videos -> featured, så hittar man den filmen jag menar snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför outar ni mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför outar ni mig?

HON KAN INTE PRATA SVENSKA OCH DET KAN DU


   
SvaraCitera

Alla får se hur förjävliga ut dom vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

här är en ny länk
jag var ju mest nyfiken på vad folk tycker om att hon tror att hon är från rymden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: jag var ju mest nyfiken på vad folk tycker om att hon tror att hon är från rymden

Bra PR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog en undanflykt för plastkirurgi när hon ser så onaturlig ut. hon inser själv att en människa fan inte kan se ut så naturligt. 


   
SvaraCitera