Aviseringar
Rensa alla

valet


Ämnesstartare

Hej. Vi hade skolval igår (onsdags) jag hjälpte till och räkna osv. Jag är VÄLDIGT intresserad av politik och är med i ett ungdomsförbund. Om någon känner som jag kan ni väl skriva vad ni ska rösta på/har röstat på? Så kan vi diskutera. Skriv annars till mej. Tack o hej 🙂


   
Citera

Vad blev resultatet i er skola?


   
SvaraCitera

ge resultat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Socialdemokraterna 25 Moderaterna 18%Sverigedemokraterna 11% Vänsterpartiet 9%       Miljöpartiet 8%            Piratpartiet  6%.             Folkpartiet 5%.         Centerpartiet  2%.                  Kalle Anka 2%.                              F! 1%.                 Kristdemokraterna 1%Procenten är på ett ungefär!


   
SvaraCitera

Röstade på SD i skolvalet idag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
ge resultat!

Socialdemokraterna 25 Moderaterna 18% Sverigedemokraterna 11% Vänsterpartiet 9%      Miljöpartiet 8%.              Piratpartiet 6%.            Folkpartiet 5%.                            Centerpartiet 2%.                   Kalle Anka 2%.                              F! 1%.              Kristdemokraterna 1%. Procenten är på ett ungefär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

följdfråga: vad får dej o rösta på dom? vad är det bästa med dom och det sämsta? 🙂


   
SvaraCitera

Lär slänga min röst på piraterna i brist på alternativ, om jag orkar gå och rösta


   
SvaraCitera

ellaowii:
följdfråga: vad får dej o rösta på dom? vad är det bästa med dom och det sämsta? 🙂

Gillar deras invandringspolitik och att de vill höja straffen för kriminella och att de vill ut ur EU.
Ogillar dock deras syn på abort, homosexualitet och deras miljöpolitik. Men det finns inget annat alternativ för invandringskritiker.


   
SvaraCitera

ellaowii: Kalle Anka 2%.

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Gillar deras invandringspolitik och att de vill höja straffen för kriminella.
Ogillar dock deras syn på abort, homosexualitet och deras miljöpolitik. Men det finns inget annat alternativ för invandringskritiker. 

Håller inte med dom om deras invandringspolitik. Tycker verkligen inte som dom..  Däremot tycker jag att man borde ha hårdare straff för våldtäkter.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Bra jag ser att SD växer inom de unga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:
Bra jag ser att SD växer inom de unga. 

tycker själv att det är hemskt, men såklart så tycker vi olika.. 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

ellaowii:

tycker själv att det är hemskt, men såklart så tycker vi olika.. 

Och det är bra att alla har sina åsikter! 


   
SvaraCitera

Vilket ungdomsförbund är du med i?


   
SvaraCitera