Aviseringar
Rensa alla

Valet 2018 - SD ännu större vad händer då?


Jag finns nog inte:

Nejdå. De har Paula Bieler med flera.

Som har ljugit om sitt volontärabete, är hetsig, läskig och har ca 3.9 hjärnceller? nä


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte:

Nejdå. De har Paula Bieler med flera.

En kvinna som partiledare för ett kvinnoföraktande parti? Tvivlar på att det skulle fungera.


   
SvaraCitera

isola:
de kommer att tappa rätt många följare när åkesson inte orkar mer pga han är ju den enda rumsrena de har

Däremot är SDU en katastrof. Precis som KDU är en katastrof.


   
SvaraCitera

kakakaka:

Som har ljugit om sitt volontärabete, är hetsig, läskig och har ca 3.9 hjärnceller? nä

Svårt att anklaga henne för sexism eller rasism. 

Z0dd:

En kvinna som partiledare för ett kvinnoföraktande parti? Tvivlar på att det skulle fungera.

Tänk Sarah Palin...


   
SvaraCitera

isola:
de kommer att tappa rätt många följare när åkesson inte orkar mer pga han är ju den enda rumsrena de har

Haha, du vet nog faktiskt inte riktigt vad du pratar om. Kan räkna upp minst 15 kända SD-politiker som är mer "rumsrena" än Åkesson.


   
SvaraCitera

kakakaka:

Som har ljugit om sitt volontärabete, är hetsig, läskig och har ca 3.9 hjärnceller? nä

Du vet inte vad du pratar om, som vanligt. Paula Bieler är snarare motsatsen till vad du målar upp. Väldigt trevlig, nyanserad, bland mer extrema organisationer sedd som allt för "PK". Hon har definitivt fler än 3.9 hjärnceller. Bland annat skrivit 2.0 på högskoleprovet.


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte: Däremot är SDU en katastrof.

På vilket sätt?


   
SvaraCitera

På tal om SDU och "Sverigedemokratisk feminism"

ach4_0.jpg


   
SvaraCitera

Z0dd:
På tal om SDU och "Sverigedemokratisk feminism"

ach4_0.jpg       

Någon random stolle från SDU kan ju inte jämföras med SDs jämställdhetspolitiske talesperson som dessutom står på plats 6 på riksdagslistan. 


   
SvaraCitera

N.W:

Någon random stolle från SDU kan ju inte jämföras med SDs jämställdhetspolitiske talesperson som dessutom står på plats 6 på riksdagslistan. 

SD är fullt av stollar. Hans inlägg beskriver ändå SD:s syn på feminism rätt bra, att det är bland det värsta som finns.


   
SvaraCitera

N.W:

Haha, du vet nog faktiskt inte riktigt vad du pratar om. Kan räkna upp minst 15 kända SD-politiker som är mer "rumsrena" än Åkesson.

Varsågod


   
SvaraCitera

Z0dd:

SD är fullt av stollar. Hans inlägg beskriver ändå SD:s syn på feminism rätt bra, att det är bland det värsta som finns.

Det skulle jag inte säga att SDs syn på feminism är. SD förespråkar väl i grunden en särartsfeminism men drar sig från att kallas sig för feminister då det i Sverige är präglat så mycket av en radikalfeminism. 


   
SvaraCitera

Paula Bieler blir aldrig Sds ledare då hon är A: kvinna och B: Endast en nyttig idiot.


   
SvaraCitera
mynona

Nachac: A: kvinna

Är det egentligen så otroligt av det skälet? Tänk på Pia Kjaersgard och Marine Le Pen. 


   
SvaraCitera

mynona: Är det egentligen så otroligt av det skälet? Tänk på Pia Kjaersgard och Marine Le Pen.

Det är ju inte omöjligt, men jag ser det som osannolikt. Maktkvinnor brukar ha en tendens att behöva överge sin "kvinnlighet" och jag ser inte henne i den positionen.


   
SvaraCitera