Aviseringar
Rensa alla

Valp räddar livet på framtida Survivorvinnare


subhuman girl:

nah, 3 år. han gör ej hårt. han busar så ibland bara. oftast med min andra katt men hon var ej så sugen igår hehe.

oj! har nog aldrig hört om en så gammal katt som busar på det sättet Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, höll på att drunkna en gång, min morfars schäfer var den första som märke något så han skällde några skall för att uppmärksamma min familj och sen hoppade han i och lyckades hålla mitt ansikte över ytan tills morfar hoppade i och fick  upp mig. Älskade/älskar den hunden Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kramsnö:
Mm, höll på att drunkna en gång, min morfars schäfer var den första som märke något så han skällde några skall för att uppmärksamma min familj och sen hoppade han i och lyckades hålla mitt ansikte över ytan tills morfar hoppade i och fick  upp mig. Älskade/älskar den hunden Hjärta

men gud <3<3


   
SvaraCitera

hur vet du att han kommer vinna survivor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
hur vet du att han kommer vinna survivor

HON har redan vid tre års ålder tillräckligt med kunskap för att hålla sig vid liv i vildmarken, hallå.


   
SvaraCitera

isola: HON

du skrev inte könstillhörighet hörru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

du skrev inte könstillhörighet hörru

tog för givet att ni orkade klicka!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en lugn blind eller döv hund höll mig sällskap när jag var på teneriffa och hade totalångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
en lugn blind eller döv hund höll mig sällskap när jag var på teneriffa och hade totalångest

åh och nu vandrar stackarn runt på gatorna :((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle aldrig klara av sådana resmål pga skulle bryta ihop av all misär och med våld tvinga mig igenom tullen med 1000 djur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev nästan uppäten av en hundjävel n gång o drar därför alla hundjävlar över en o samma kant nu.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yakutsk Hjärta

Härligt att hon återfanns med hjälp utav vovven Glad Men nae, har aldrig blivit hjälpt utav något djur sådär. Men det finns juh hundar som «hjälper» blinda personer...
   Kanske därför ´dom kallas människans bästa vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

blev nästan uppäten av en hundjävel n gång o drar därför alla hundjävlar över en o samma kant nu.  

*kam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

*kam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jo googla va


   
SvaraCitera