Aviseringar
Rensa alla

Valvakan


Ämnesstartare

Längtar du till valvakan lika mycket som mig? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Jobbar fram till 22 så jag slipper se eländet när jag inser att vi får fyra år till med samma får vid makten och dessutom får in nya, om möjligt än dummare, idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nervös. Har ångest. Mår illa. Vill dö. Spränga planeten. Fly landet. Flytta till bahamas. Självmordsklinik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det gör jag inte. Just nu längtar jag bara tills det är över bara. Kan nästan inte vara mer trött politik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grammatiskt tillägg:

Sheriffen:

Längtar du till valvakan lika mycket som (efter) mig? [smile]

Jag tror nog det. Om inte lite mer, rentav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jättenervös av någon anledning, låg och tänkte på det när jag skulle sova igår[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jobbar 19:30-06:00, så jag kommer att missa allt. Skulle ha sjukanmält mig om det inte vore för att jag redan gjort det ett par gånger på kort tid. Försökte även få ledigt, men var lite för sent ute med min ansökan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja se livecam på Sming och Sheriffen i morgon kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej då måste man ju bara se ännu mer av de där motbjudande "människorna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Skulle vilja se livecam på Sming och Sheriffen i morgon kväll.

Det där ska jag tänka på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skall alldeles strax inleda morgonen med att duscha för att sedan klä upp mig - dagens till ära, för att besöka vallokalen och rösta.

Ikväll kommer jag att vara mycket nervös.


   
SvaraCitera
Åtta

Njae. Är ganska besviken på valrörelsen i stort. Har under de senaste dagarna kommit på ett flertal sätt att göra saken mer intressant. T.ex. skulle jag gärna se de sju partiledarna tävla mot varandra i Fångarna på Fortet. Alternativt kunde man slänga av dem på en öde ö, a la Robinson, och sedan ha dem att rösta ut varandra till bara en återstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, de enda måttligt intressanta är väl om dom där epa-rasisterna kommer in eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä.


   
SvaraCitera