Aviseringar
Rensa alla

Vanliga string i satinmaterial


Ämnesstartare

Ska bara berätta om en ny upptäckt jag gjorde. [smile] Vanligtvis är ju vanliga string (alltså inte g-string som bara är ett snöre) inte lika bekväma eftersom de känns mer, men har man ett par i satin så är det silkesmjukt. [love]

Tyvärr så är dom ju rätt dyra...så jag förstår varför dom flesta kanske inte vill prova. Men jag tycker dom var värda slantarna, hellre en satinstring mellan skinkorna än tio skavmaterial i butiken...vänta nu det blev fel.

Någon annan som provat satinstring?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jaha,och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jaha,och?

Det inlägget var väl inte helt nödvändigt, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol [confused]


   
SvaraCitera

där ser man [rolleyes]

eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och varför ska man ens använda string? Varför inte bara ha vanliga hotpants eller nåt så slipper du ju alla problem. Suck.
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, det låter lyxigt ! [bigsmile]


   
SvaraCitera

emery:

Och varför ska man ens använda string? Varför inte bara ha vanliga hotpants eller nåt så slipper du ju alla problem. Suck.

Inga troskanter som syns [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu. ^^


   
SvaraCitera
Hando

Vad bra, då vet vi det [smile]


   
SvaraCitera

aa. däremot så är bomull bättre för fittan.

tame:

Inga troskanter som syns

haha, sämsta ursäkten till att ha string ^^ vem fan bryr sig om troskanter, folk fattar väl ändå att man har trosor ? kan inte folk bara erkänna att ni har string för att ni tycker det är sexigt..

emery:

Varför inte bara ha vanliga hotpants eller nåt så slipper du ju alla problem.

nu kanske du tänker på hipsters som inte går in i arslet, men HOTPANTS är då fan mycket oskönare än string, då har man ju en fet kant som går in i arslet istället för en tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

då har man ju en fet kant som går in i arslet istället för en tråd

Man har väl trosor som passar, inte som skaver in i skinkan. Och hellre det än en tråd mellan röven :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Någon annan som provat satinstring?

rbb:

Det inlägget var väl inte helt nödvändigt, eller hur?

Låter ju som en blogg om du tycker om det så gör du det. Inte direkt något att ta upp i ett diskussions forum. Om du vill komma någon vart i den tråden kanske du skall fixa det innan den blir låst.


   
SvaraCitera

emery:

Man har väl trosor som passar, inte som skaver in i skinkan. Och hellre det än en tråd mellan röven :S

men grejen med hotpants och sånt shit är ju att dom skär in i röven, oavsett om dom passar eller inte.
så du menar att du hellre har en fet kant i arslet än en smal ? makes ingen sense, klart det då är bekvämare med en tråd som känns mindre (även om det såklart är bekvämast med ingen alls= vanliga trosor, men det fattar jag så du behöver inte skriva det..)


   
SvaraCitera

Pics or stfu.


   
SvaraCitera