Aviseringar
Rensa alla

Var är barnen?


Ämnesstartare

Att PK-iter aldrig blir trötta på sig själva. Invandrare ska försvaras till varje pris, varje gång, med näbb och klor. Folk i annan kulör än vit talar automatiskt sanning varje gång dom yttrar sig. Alla människor ska visst se äldre ut än vad dom verkar. i Norge var uppenbarligen 90% av fallen som sådana antar jag [smile]

Ungdomar.se:s medlemmar är väldigt fascinerande att studera.

Sheriffen:

30-35 år (Du röstade på detta alternativ)

Han kan omöjligt vara den åldern han utger sig för att vara. Den skäggstubben tar inte kort tid att ladda upp, inget man får på ett par år direkt.

Penstrokes:

Första såsse i tråden som faktiskt klarar av att erkänna något sådant. credd till dig.


   
SvaraCitera

Sming:

Första såsse i tråden som faktiskt klarar av att erkänna något sådant. credd till dig.

Okej.


   
SvaraCitera

Betalade han 150 000kr för resan upp till Sverige[rolleyes]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Bara för att du ser ut att vara 9 år gammal innebär det inte att alla ser ut att vara yngre än vad de är.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

25-29 år (Du röstade på detta alternativ)

Blivande_japan:

OM MAN FÖLJDE DE IDIOTREGLER DU VERKAR FÖRESPRÅKA, OCH GICK EFTER UTSEENDET PÅ FOLK SKULLE JAG INTE KUNNA KÖPA SPRIT ENS PÅ KROGEN DÅ FOLK PÅSTÅR ATT JAG SER UT ATT VARA TYP 17!!!![mad][mad][mad][mad]

Skillnaden är att din ålder kan styrkas med legitimation, födelsebevis etc. Invandrare som är 25+ kan däremot hävda att de är 16-17 och ingenting görs för att kontrollera att deras historia stämmer, utan man utgår automatiskt från att de talar sanning.


   
SvaraCitera