Aviseringar
Rensa alla

var är genus


Ämnesstartare

Razor:

Mycket glad

Ju färre genusmuppar på sidan desto bättre.

Sant på sätt och vis, men jag saknar dem ändå lite. Det har blivit tråkigare sen de lämnade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vore kul att ha henne tillbaka även om hon är lite muppig och vi aldrig kom överens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Hon gick upp i rök någonstans efter att folk påpekade det puckade i ett inlägg hon skrev.

nej, så var det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saknar henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej, så var det inte.

Inte? Jag vill minnas att hon skrev att det var en social konstruktion att killar blir upphetsade av att se nakna tjejer och att hon avreggade efter att folk påpekat att den idén var skitidiotisk, men sen så är jag gammal och mitt minne kan svika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: Sant på sätt och vis, men jag saknar dem ändå lite. Det har blivit tråkigare sen de lämnade.

Lite det där "vad är en hjälte utan sin fiende?" grejen över det hela? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Vore kul att ha henne tillbaka även om hon är lite muppig och vi aldrig kom överens.

Vad är det då du saknar?Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Inte? Jag vill minnas att hon skrev att det var en social konstruktion att killar blir upphetsade av att se nakna tjejer och att hon avreggade efter att folk påpekat att den idén var skitidiotisk, men sen så är jag gammal och mitt minne kan svika.

ditt minne sviker dig den här gången. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, imoon borde också komma tillbaka och bidra till niklasw fina argumentationstekniska stämning i det här forumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Lite det där "vad är en hjälte utan sin fiende?" grejen över det hela? Blink

nja, snarare "här är så tråkigt att till och med de är roligare sällskap"

amsi:

ditt minne sviker dig den här gången. 

jaha, hur var det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Vad är det då du saknar?Förvirrad

Just för tillfället är det dötrist på UM så jag skulle välkomna typ vemsomhelst som eventuellt kan ändra på det. En genusmuppdiskussion vore klart bättre än alla skittrådar som är aktiva nu, och hon skulle ju kunna bidra där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: nja, snarare "här är så tråkigt att till och med de är roligare sällskap"

Suck, har det gått så långt utför för forumet? Tumme ned

Zodd: Just för tillfället är det dötrist på UM så jag skulle välkomna typ vemsomhelst som eventuellt kan ändra på det. En genusmuppdiskussion vore klart bättre än alla skittrådar som är aktiva nu, och hon skulle ju kunna bidra där.

Det här är ett solklart bevis på att mänskligheten aldrig kommer att hålla fred en längre tid. Det är helt enkelt för tråkigt. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Suck, har det gått så långt utför för forumet?

Ja, har du inte märkt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: Ja, har du inte märkt det?

Har alltid tyckt att UM har en mängd skittrådar så jag har lärt mig att bli selektiv och ignorera resten. Vad var intressant med allt genustjafs? Jag har tröttnat rejält på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Har alltid tyckt att UM har en mängd skittrådar så jag har lärt mig att bli selektiv och ignorera resten. Vad var intressant med allt genustjafs? Jag har tröttnat rejält på det.

Det var inte ett dugg intressant egentligen men det gav i alla fall utrymme för diskussion. Nu är det mer "hej vad gör ni" fem gånger om dagen (en är ok), "jag har ont i foten buhu trösta mig", "här är en tråd" osv. Inget jag har någon lust att delta i eller ens läsa. 


   
SvaraCitera