Aviseringar
Rensa alla

Var är UM?


Ämnesstartare

Varför står det aldrig alla som är inloggade? Jag tycker alltid att det är så konstigt när det är så få som är inne. Brukar det inte vara i alla fall minst sjuttio stycken?

Jag kan aldrig minnas att det har varit så många inloggade, men ändå brukade det vara fullt upp i forumet och man såg en massa olika skriva nya inlägg.

Nu ska jag räkna alla som är inloggade för att se om bilderna verkligen stämmer med antalet.


   
Citera
Ämnesstartare

Okej, bilderna överensstämde i alla fall.


   
SvaraCitera

Vet inte om det bara är jag, men jag tror UM har dött ut en del på sistone. [sad]


   
SvaraCitera

på dagarna så är UM väldigt dött.. tror det har att göra med att majoriteten av UMarna faktiskt har ett liv utanför UM


   
SvaraCitera

Jag bytte konto och slutade spamma
Angelix har slutat spamma
lounge spammar inte så mkt
kaka e bannad

typ därför, är min analys


   
SvaraCitera
Tyrael

Penstrokes:

Vet inte om det bara är jag, men jag tror UM har dött ut en del på sistone.

+1

Det roliga är att det ändå sitter flera personer som är lönbetalda bakom UM.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Det roliga är att det ändå sitter flera personer som är lönbetalda bakom UM.

Det är väl inte särskilt många? Jag har uppfattat det som att det är typ 3-5 personer som jobbar på siten.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Jag har uppfattat det som att det är typ 3-5 personer som jobbar på siten.

http://ungdomarab.se/kontakta/

Men jag vet inte hur korrekt det där är egentligen. Jag jobbar inte för UM egentligen, t.ex. De jag vet jobbar med UM är Erik och André. Övriga tror jag bara jobbar delvis med UM.


   
SvaraCitera

Åtta:

Men jag vet inte hur korrekt det där är egentligen. Jag jobbar inte för UM egentligen, t.ex. De jag vet jobbar med UM är Erik och André. Övriga tror jag bara jobbar delvis med UM.

Nä, antar att det är många delade resurser från Youmeet och att de bara försöker få företaget att se lite större ut än vad det är. Kan man så ska man. [wink]


   
SvaraCitera

Har också undrat varför det är så låg aktivitet, trodde det var pga sommar, men nu är det ej.


   
SvaraCitera
Tyrael

Penstrokes:

Det är väl inte särskilt många? Jag har uppfattat det som att det är typ 3-5 personer som jobbar på siten.

3-5 personer är iaf en del pengar för en sida med 200-1000 aktiva användare. Nu tar jag såklart siffror från arslet, men ja, om de får in 80 000 per månad på denna sida så räcker det inte ens till lönerna.


   
SvaraCitera

Åtta:

http://ungdomarab.se/kontakta/

Lol. Jag läste ungdom-arab. <3


   
SvaraCitera

jag borde spamma mer [sad]


   
SvaraCitera

vi har alltid sagt att um var bättre förr

även när det var som bäst

men nu är det asså dåligt asså på riktigt [crazy]


   
SvaraCitera

Tyrael:

3-5 personer är iaf en del pengar för en sida med 200-1000 aktiva användare. Nu tar jag såklart siffror från arslet, men ja, om de får in 80 000 per månad på denna sida så räcker det inte ens till lönerna.

Då kan vi ju utgå ifrån att de får in mer än 80 000 per månad då. [wink]


   
SvaraCitera