Aviseringar
Rensa alla

Var ditt/dina barn planerade eller oplanerade?


Ämnesstartare

mopsen:

Snart kommer det en kvinna som gör det.

ja drömma kan man alltid


   
SvaraCitera

Människor som har den synen på barn (de varelser som ska ärva och förvalta vår planet vidare) kanske man inte vill förökar sig ändå. Eller?

Eller så är det bara en viss mognad som ska till, eller rätt flicka, så kommer barn tillslut ändå kanske 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju undra vad det överhängande svaret blir på en sida som denna... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

precis därför jag inte vill ha barn vet redan hur irriterande det måste vara med en odugling springandes runt och skrika

Hehe, men du var väl lydig? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annpeta:

Hehe, men du var väl lydig?

ibland[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill då inte ha barn före 30 iaf
ska hinna utbilda mig, jobba och bo själv [bigsmile]
LÄNGTAR [love]


   
SvaraCitera

Helt oplanerad, men lika välkommen & älskad för det! Så klart 🙂

Jag valde att behålla för att det var ett barn de va frågan om, mitt barn! Jag visste från första stund när jag fick reda på de att jag skulle aldrig klara av att göra abort, jag visste oxå att jag skulle klara det.

Ingen kommer nog förstå vilket starkt beslut det va, hur svårt de va & hur mkt jag gråtit, inte för att jag har tvivlat på mig själv eller ångrat mig utan för all skit jag fått ta. Min dotter e mer än bara ett barn för mig, hon e en gåva & mkt mer än så o det kommer aldrig att gå beskriva. Hade jag genomgått en abort hade jag dödat mitt barn, o då hade jag dött med henne. Ni får jättegärna tycka att jag e konstig o dum i huvudet men så var det för mig. Kunde jag inte få leva med min dotter på jorden hade jag levt med henne i himlen ist.

Jag e sååå tacksam för att hon finns, att höra hennes fotsteg o höra hur hon pratar, ah det går inte beskriva. Att krama & pussa henne e min livsuppgift och att älska henne meningen med mitt liv.

Det finns en mening med livet - att hålla sitt älskade barn tryggt i sina armar!

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebbasmamma91:

Helt oplanerad, men lika välkommen & älskad för det! Så klart 🙂

Okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ibland

Bara ibland?! Inte allatid?[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla vill ha en...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM av alla sidor.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

UM av alla sidor.

Håller med familjeliv.se är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Håller med familjeliv.se är bättre.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kommer aldrig ha någon äcklig skitunge

ebbasmamma91:

Kunde jag inte få leva med min dotter på jorden hade jag levt med henne i himlen ist.

Så därför förstörde du ditt eget liv istället? Way to go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla sju var oplanerade. [cry]


   
SvaraCitera