Aviseringar
Rensa alla

var fan hittar man bra bysthållare?


Ämnesstartare

var handlar ni bra bh:ar? jag hittar inga som sitter bra någonstans. de ska helst inte vara så dyra.

:

isola

:

Nintendo

:

nubbie

har ni några tips? jag tänkte att ni brukar veta sådant[cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
höna

är det ni som är tuttligan eller?

jag vill också va me

kör på såna där sladdriga utan byglar å skit[blush]mkt skönare! + tycker push up är fuult. är inte så storbystad iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

är det ni som är tuttligan eller?jag vill också va mekör på såna där sladdriga utan byglar å skitmkt skönare! + tycker push up är fuult. är inte så storbystad iofs.

Jag frågade eftersom de brukar ha koll. Jag brukade ha sådana där sladdriga, men det fungerar inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad söker du för typ av bh?


   
SvaraCitera
höna

amsi:

Jag frågade eftersom de brukar ha koll. Jag brukade ha sådana där sladdriga, men det fungerar inte längre.

ahkej. men lindex och kappahl är ialf bättre än hm när det kommer till sånt. de är inte dyra heller.[cool]


   
SvaraCitera

Tycker lindex är bra, men har mainstream-bröst så är kanske inte rätt person att fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Vad söker du för typ av bh?

Behöver ett gäng nya. Helst en t-shirt-bh som ger stöd och är dold under kläder. Jag hade en utan sömmar från La Senza förut, men de har inte längre butiker i Köpenhamn, så det blir svårt för mig att få tag i en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ahkej. men lindex och kappahl är ialf bättre än hm när det kommer till sånt. de är inte dyra heller.

du kan väl köpa en till mig?


   
SvaraCitera
höna

amsi:

du kan väl köpa en till mig?

ne +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ne +_+

*~*


   
SvaraCitera
höna

ååå vilken gullig :33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Helst en t-shirt-bh som ger stöd och är dold under kläder

Sara micro stretch t-shirt-bh bör fungera. Den kostar 149 kronor på Twilfit och är en bh med få sömmar och något vadderade kupor för stöd. Finns tre neutrala färger att välja på. Fungerar gott även för större bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här​ är fungerar också, tycker jag. Men vet inte vilken möjlighet du har att beställa från nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köper bara bhar från Change. De kostar lite mer men håller och sitter bra, förutsatt att du har rätt storlek. Pro tip: säger tanten i affären att du ska ha 65 cm runt, köp en bh med 65 cm runt mvh har tre par bhar som inte sitter så jäkla bra nu när jag haft dem ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, + 1 på det nubbie sade. Att köpa en BH som är lite för liten runt om pga den töjer sig efter ett tag. Då kan man bara ändra "hål" man hakar in i och på så sätt göra den mindre allt eftersom den töjer sig.


   
SvaraCitera