Aviseringar
Rensa alla

var fan hittar man bra bysthållare?


Ämnesstartare

Chibibbi:

Sara micro stretch t-shirt-bh bör fungera. Den kostar 149 kronor på Twilfit och är en bh med få sömmar och något vadderade kupor för stöd. Finns tre neutrala färger att välja på. Fungerar gott även för större bröst.

Chibibbi:

Den är fungerar också, tycker jag. Men vet inte vilken möjlighet du har att beställa från nätet.

Tack!

nubbie:

Jag köper bara bhar från Change. De kostar lite mer men håller och sitter bra, förutsatt att du har rätt storlek. Pro tip: säger tanten i affären att du ska ha 65 cm runt, köp en bh med 65 cm runt mvh har tre par bhar som inte sitter så jäkla bra nu när jag haft dem ett tag.

Ah. Jag brukar vara noggrann och bra på att veta hur de ska sitta, har dålig erfarenhet av butiksbiträden i underklädesaffärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Ah. Jag brukar vara noggrann och bra på att veta hur de ska sitta, har dålig erfarenhet av butiksbiträden i underklädesaffärer.

Jaså, vad tråkigt. Men bra att du har koll! Den får gärna vara lite för liten runt om när du köper den. Finns ju alltid extrahyskor att köpa osv.


   
SvaraCitera

Tutt-butiken har sekert[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jaså, vad tråkigt. Men bra att du har koll! Den får gärna vara lite för liten runt om när du köper den. Finns ju alltid extrahyskor att köpa osv.

ja, men de vill alltid att jag ska ha alldeles för liten runt om, så slutar det bara med att jag inte trivs och slutar använda den. extrahylsor är bra!


   
SvaraCitera

Jag kan snart sluta med bh [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså om det är stöd och stabilitet du letar efter tycker jag Kappahls fungerar rätt bra. De har en kollektion som heter Creem med olika typer (t-shirtsbh, pushup, wire, soft, balconette) i naturfärger (svart, vit, hud) från A till E.

Och så har Kappahl dessutom bh-dagar just nu så alla bhs kostar 99 kr förutom de som är på slutrea och kostar typ 20 eller 50.

Och ja, jag jobbar där. [cry]


   
SvaraCitera
time
 time

Men obs gör inte reklam bara för att jag jobbar där. Tycker faktiskt att de är bra på riktigt, annars hade jag sagt att de var skit. Trots att det är mitt levebröd för stunden.

Köpte en idag. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså om det är stöd och stabilitet du letar efter tycker jag Kappahls fungerar rätt bra. De har en kollektion som heter Creem med olika typer (t-shirtsbh, pushup, wire, soft, balconette) i naturfärger (svart, vit, hud) från A till E.Och så har Kappahl dessutom bh-dagar just nu så alla bhs kostar 99 kr förutom de som är på slutrea och kostar typ 20 eller 50.Och ja, jag jobbar där.

Hehe, tack. Ska kolla upp det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittar aldrig sköna bhar. avskyr hur de riktigt skurit sig in efter en dags användning.
det eller hur de tappat formen och bara hänger.
var är mellantinget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men antar att det är bra med såndär bh-rådgivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På blocket.se kanske? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

hittar aldrig sköna bhar. avskyr hur de riktigt skurit sig in efter en dags användning.det eller hur de tappat formen och bara hänger.var är mellantinget?

jobbigt som fan.

Biologen:

På blocket.se kanske?

Svårt att veta om de passar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Svårt att veta om de passar då.

Be att få prova innan [cute]


   
SvaraCitera