Aviseringar
Rensa alla

var finns alla lediga kvinnor egentligen?


Ämnesstartare

när jag var ung brukade jag ragga på krogen varenda helg och hade ett jävla flyt, får fortfarande napp men inte lika mycket nu när jag är gammal gubbe och jag fattar inte vad jag gör för fel! kvinnorna uppfattar mig som dryg, uppkäftig, självgod och hela faderuttan trots att jag fjäskar och lyssnar och är generös mot dem

ibland får jag lite ögongodis som dessutom ser ut att nappa på betet, givetvis framkommer det efter ett tag att dom redan är upptagna, ibland lyckas jag få med mig kvinnor hem till mig eller att jag drar hem till dem, sen nyktrar jag till och mycket riktigt är dom riktiga ruggugglor vilket resulterar i att jag blir deprimerad i flera dar

har väl inte riktigt nån fråga med det här mer än rubriken, vill bara klaga lite över mitt öde, god natt


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

när jag var ung

och nu är du

The Saviour:

gammal gubbe

menar du?

Meh. Här ska du inte vara. [sad]


   
SvaraCitera

men han e väl 30 eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem gömmer sig och är nöjda med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

och hela faderuttan trots att jag fjäskar och lyssnar och är generös mot dem

The Saviour:

sen nyktrar jag till och mycket riktigt är dom riktiga ruggugglor vilket resulterar i att jag blir deprimerad i flera dar

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inte läge på att klaga över att det inte finns lediga kvinnor och sen klaga på att de du hittar är fula, sluta vara kräsen om det är ett sånt stort problem att runka


   
SvaraCitera

Det finns inga lediga, som inte är ruggugglor. Så är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

ibland lyckas jag få med mig kvinnor hem till mig eller att jag drar hem till dem, sen nyktrar jag till och mycket riktigt är dom riktiga ruggugglor vilket resulterar i att jag blir deprimerad i flera dar

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

sen nyktrar jag till och mycket riktigt är dom riktiga ruggugglor vilket resulterar i att jag blir deprimerad i flera dar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Är väl inte läge på att klaga över att det inte finns lediga kvinnor och sen klaga på att de du hittar är fula, sluta vara kräsen om det är ett sånt stort problem att runka

det handlar inte om det, det handlar om att jag tappar vänner då de får nån noja att de måste vara toffelhjältar och skaffa kvinnor, jag vill inte vara ensam men jag vill inte ha några risiga tjejer då jag har haft snygga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hur gammal är du?

nitton


   
SvaraCitera

The Saviour:

när jag var ung brukade jag ragga på krogen varenda helg och hade ett jävla flyt, får fortfarande napp men inte lika mycket nu när jag är gammal gubbe

stereo total:

Hur gammal är du?

The Saviour:

nitton

Öööh..?


   
SvaraCitera

The Saviour:

när jag var ung brukade jag ragga på krogen

The Saviour:

nitton

ahahaha dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha


   
SvaraCitera