Aviseringar
Rensa alla

Var första gången godkänd?


Ämnesstartare

Tjena! Jag och flickvännen hade sex för första gången för drygt 2 veckor sedan. Detta var även min första gång nånsin, dock inte hennes första.

Hursomhelst. För mig vart det hela avklarat rätt så fort, vilket kanske inte var så överraskande. Men jag fortsatte efteråt med fingrarna och fick henne därmed att komma. Det jag då undrar är om ni tjejer hade sett detta som en godkänd första gång, eller om ni tycker att det bara räknas om ni kommer medan killen pumpar på?

Anledningen att jag undrar är att hon inte har varit så "på" att testa igen... Jag menar, man vill ju öva vidare nu när man väl har kommit igång!


   
Citera

Hahaha, så tragiskt att folk försöker få bekräftelse genom internet! HAHA
Sök hjälp [zzz]


   
SvaraCitera

kråååkan:

eller om ni tycker att det bara räknas om ni kommer medan killen pumpar på?

de flesta kvinnor kan inte få orgasm av endast samlag, så nej.


   
SvaraCitera

De finns nog inget dålit sex. När de börjar kännas lite tråkit får man exprimentera lite å då blir de både roliare å skönare. Man blir alldri fullärd här i livet så testa nya grejjer, de finns massa intressanta grejjer å prova.


   
SvaraCitera

rumpludd:

De finns nog inget dålit sex.

[confused]


   
SvaraCitera

aaaw


   
SvaraCitera

Sex ska inte vara fyllt med press och krav. Oroa dig inte över det. Ha kul och skönt istället. Det blir bättre så.


   
SvaraCitera

Du får IG!


   
SvaraCitera

Antagligen så fejkade hon sin orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Antagligen så fejkade hon sin orgasm.

Jag lyckas i stort sett alltid att få henne till orgasm med oralsex eller med fingrarna. Hon skulle aldrig fejka. Om det inte går för henne så påpekar hon detta och säger till mig hur hon vill ha det. Kan säga att så väl känner vi varandra i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Kan säga att så väl känner vi varandra i alla fall.

Om ni känner varandra så väl borde det inte vara ett problem att ta upp dina tankar om sexet och fråga henne om hon gillade det och vill ha mer?


   
SvaraCitera

kråååkan:

Jag lyckas i stort sett alltid att få henne till orgasm med oralsex eller med fingrarna. Hon skulle aldrig fejka. Om det inte går för henne så påpekar hon detta och säger till mig hur hon vill ha det. Kan säga att så väl känner vi varandra i alla fall.

Men då har du ju haft sex förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men då har du ju haft sex förut.

Mja fast jag har ju bara varit "inne" den här gången. Och hon har inte verkat vara så "på" att testa just det igen.


   
SvaraCitera

Godkänd med en fet AIDS-banderoll. Ha så kul i livet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Mja fast jag har ju bara varit "inne" den här gången. Och hon har inte verkat vara så "på" att testa just det igen.

Fråga varför? Om ni tycker om varandra är det bättre att inte ha några hemligheter..


   
SvaraCitera