Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen?


buhyouwhore:

Sen kan han gå och putta in en i väggen eller typ putta så man vinglar till och då puttar han igen

putta tbx hur svårt kan de va ?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men överlag så tyckte ändå jag att han var en helt okej snubbe, och vad han nu än gjorde så var det verkligen ingenting som han förtjänade att förlora jobbet över.

Förlorade han inte jobbet ett tag tidigare för att han hade ett förhållande med en elev, som kort därefter gjorde slut med honom?

F.ö. stötte han ihop med Sabina när vi var på vandrarhemmet i Sthlm med skolan, när hon bara hade handduk på sig. Han ska sen "skämtsamt" ha sagt "What if you dropped that right now?" eller nåt i den stilen.

Detta plus "I would like to give your body an MVG!" när han stod och höll i Linda runt midjan på en idrottslektion, allmänt småsexistiska kommentarer här och där och... äeh.

Alltså, creepy är han. Han kunde vara helt okej ibland, men jag är skeptisk till honom.


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

Förlorade han inte jobbet ett tag tidigare för att han hade ett förhållande med en elev, som kort därefter gjorde slut med honom?

Det enda jag hörde var att han hade fått en anmälning mot sig för någonting i stil med vad du säger. Men att han skulle ha förlorat jobbet vet jag inget om.

Libertad:

Alltså, creepy är han

Jo, visst, lite. Men han började liksom gråta när han snackade om hur jag hade gett honom "his best experience as a teacher ever", så jag kan bara inte klanka ned alltför mycket på honom. [cute][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

"his best experience as a teacher ever"

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men han började liksom gråta när han snackade om hur jag hade gett honom "his best experience as a teacher ever", så jag kan bara inte klanka ned alltför mycket på honom. [cute][rolleyes]

För att han missuppfattade situationen, kom över det. Hahaha. [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

För att han missuppfattade situationen, kom över det. Hahaha. [crazy]

Ja, men det gör ju bara saken roligare. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ja, men det gör ju bara saken roligare. [bigsmile]

Det gör inte honom mindre creepy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dryg:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhyouwhore:

#$!%* JAG HATAR HONOM!!!!!!!! OCH HELA MIN $!# SKOLA OCH ALLA @$%#!@# LÄRARE!!2i

^______^

OT: fixa namnlista och se till att få med dig folk, ta sen upp det med rektorn och ha konkreta exempel där flera har märkt vad som gjorts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera