Aviseringar
Rensa alla

Var går gränsen för otrohet?


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i nästan ett år nu, men på senaste tiden har jag börjat bli lite intresserad av en annan, inte kär eller så men förtfarande.
Räcker detta för att kallas otrohet? Är jag taskig om jag fortsätter mitt förhållande utan att berätta om det ? Jag älskar min pojkvän, men jag skulle inte själv vilja vara tillsammans med någon som är intresserad av en till. tror jag[shake]


   
Citera

Verkar la jävligt onödigt att säga något till din pojkvän om det inte är något fysiskt åtminstone mellan dig och den andra? De här intressekänslorna kanske är borta om en vecka, det vet du ju inte


   
SvaraCitera

om det blir mer än "bara" ett intresse måste du säga det


   
SvaraCitera

jag drar gränsen redan vid tankar/känslor, men alla är ju olika.


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

om det blir mer än "bara" ett intresse måste du säga det

Precis, blir du kär i honom måste du berätta det för din pojkvän, kanske till och med göra slut. Men tänk igenom det här NOGGRANT innan du isf beslutar dig för att dumpa din pojkvän. Han kommer inte vilja gå igenom den fasen då du inte kan bestämma dig mellan honom eller din flört. Var säker när du fattar ditt slutgiltiga beslut, ångra dig inte!


   
SvaraCitera

jag tycker att du ska vänta om du blir mer och mer intresserad prata med han jag tycker inte det är otrohet det är mer om du är fysisk med den andra


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

om det blir mer än "bara" ett intresse måste du säga det

indeed


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

Han kommer inte vilja gå igenom den fasen då du inte kan bestämma dig mellan honom eller din flört.

nej, va så säker


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

om det blir mer än "bara" ett intresse måste du säga det


   
SvaraCitera

bananenklas:

på senaste tiden har jag börjat bli lite intresserad av en annan

Tror det är helt oundvikligt att ibland tänka på andra när man varit ihop ett tag.
Men om du gör något! [no-no]


   
SvaraCitera

Myksa:

Men om du gör något!

så är du otrogen


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

så är du otrogen

Nej. [sad]
Jag menade att tankar om andra är oundvikligt. Men man ska inte göra något - då är man otrogen.


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

nej, va så säker

Been there ^^


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag menade att tankar om andra är oundvikligt. Men man ska inte göra något - då är man otrogen.

ja jag vet vad du menade[y]


   
SvaraCitera

du ska tānka noooooooooooooga fōre du tar ett beslut
som ung gōr det nāstan inget men det kan vara viktigt iallafal[confused]

jag har sjālv varit med om det, och jag valde rātt tills jag trōttnade.
det gjorde hon men...
vi dumpa varandra[bigsmile]


   
SvaraCitera