Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma bajsdagbok.


Ämnesstartare

En liten gemensam bajsdagbok, där man inte allts behöver gå in på detaljer och får gå in på precisa detaljer om man vill, man får även göra listor eller lite hur som helst.

Det är ganska fritt men vi sköter oss väl? 🙂

Ni får tom göra en pro-/conlista om ni väl känner för det. Eller HUR ni vill ha det.

😀

(Kiss får ni väl också skriva om, det ingår också).


   
Citera
Ämnesstartare

Kära bajsdagbok, idag så vaknade jag med en riktig knallfjärt och kände att magen spände på riktigt najs, jag var ganska nyvaken och uppskattade kanske inte morgontoan till fullo. Men det var mysigt. När det var över spolade jag och gick till skolan.

Avföringen såg normal ut till form och färg


   
SvaraCitera

varför kollade jag ens?[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste ge dig cred för att det var jävligt fyndigt 😉


   
SvaraCitera

Hej bajsdagboken.
Jag har inte bajsat sen i söndags. Jag är ingen som bajsar på bestämda tider, jag bajsar när det kommer helt enkelt. Nu dricker jag mitt morgonkaffe så det trycker väl på snart kan jag tänka mig. Jag blir nog bajsnödig om jag går och röker.
Hej hej.


   
SvaraCitera

hej bajsdagbok min kanin bajsar för mycket [sad]


   
SvaraCitera
Orvarn

hej bajsdagboken

i morse var det löst och såg nästan svart ut

när jag skulle böja mig för att spola så drabbades jag av den mest fruktansvärda stank jag någonsin känt. Jag fick jävligt bråttom att spola, torka mig innan jag for ut i köket och hyperventilerade

så går det när man sitter uppe hela natten, dricker 15 koppar kaffe och äter två chipspåsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orvarn:

Jag fick jävligt bråttom att spola, torka mig innan jag for ut i köket och hyperventilerade

lol på det [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej bajsdagboken

Jag har inte varit på toa än idag 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]HAHA! idag körde jag en expressbajsning. Hade inte mkt tid så det var nödvändigt [crazy]


   
SvaraCitera

hej bajsdagboken
jag har svikit dig igen, inget brunt kommit ur min röv idag. kan du förlåta mig?


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera