Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma biktdagbok!


Ämnesstartare

Hittade bara en låst variant så startar nu en ny.
Här kan man bekänna saker man gjort idag, men ej borde gjort.
Eller sådant man har dåligt samvete över.
Eller både och.

ÄNDRAT 2011-03-20 16:46


   
Citera
Ämnesstartare

hej biktdagboken

idag dödade jag ngns margarin
och lade tillbaks det i kylen
jag har ej dåligt samvete
hej då


   
SvaraCitera

heej boktdagboken

IDag så skrev jag en dum sak till en otrevlig jävel, har dåligt samvete för personen ifråga blev ledsen =( Avbröt även en tenta mitt i pga dåligt och aggressivt humör så fick en 3:a istället för en 5:a.

För att dölja mitt dåliga humör drack jag massa alkohol i onödan och är full och glad i min ensamhet = FAAAAAAIL.
hej då.


   
SvaraCitera

Jag sa att jag skulle dammsuga min mammas hus idag. Det har jag inte gjort. Stygga jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

IDag så skrev jag en dum sak till en otrevlig jävel, har dåligt samvete för personen ifråga blev ledsen =( Avbröt även en tenta mitt i pga dåligt och aggressivt humör så fick en 3:a istället för en 5:a.

vad skrev du?
jobbigt med tenta hade också idag. tvingade mig själv att sitta 5 h... blööö


   
SvaraCitera

Borde ha plockat in disk i maskinen, sorterat tvätt, kanske tvättat och gått till vårdis.
Gjorde jag dessa saker? Nääääääää


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad skrev du?
jobbigt med tenta hade också idag. tvingade mig själv att sitta 5 h... blööö

Datortenta i programmering. Hade jag lyckats med 2 uppgifter på 3 timmar, med liverättning hade jag fått en 5:a. Jag skicka in den första efter 10 min och fick rätt. Sen fick jag en så jävla spydig kommentar på den andra jag skicka in att jag tappa fattningen eftersom jag bråkat med jävla otrevlig person + dåligt morgontemprament att jag blev så sjukt arg att jag var tvungen att lämna salen för att inte slå sönder nått. Lämna salen = avslutad tenta så blev bara godkänd på 1 uppgift = 3:a.

5h är fan sjukt. Speciellt om man inte får det betyg man vill!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAH är så arg fortfaransde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Sen fick jag en så jävla spydig kommentar på den andra jag skicka in att jag tappa fattningen eftersom jag bråkat med jävla otrevlig person + dåligt morgontemprament

ofta du fick kommentar på den..? :S

ChickiBull:

5h är fan sjukt. Speciellt om man inte får det betyg man vill!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAH är så arg fortfaransde

mmmmmmmmmm hoppas jag klarade den.... hade en tenta i 5h i förrgår också
känner mig mosig i huvudet


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ofta du fick kommentar på den..? :S

Fick kompletering med en spydig kommentar som argument. Fyfan va förbannad jag blev. Svepte en läsk och satt och glodde i bordet ett tag innan jag insåg att det bara var att gå. Får skriva om tentan om jag vill, fast va fan, godkänt är ju godkänt. Men så sjukt förbannad [mad]

Blivande_japan:

mmmmmmmmmm hoppas jag klarade den.... hade en tenta i 5h i förrgår också
känner mig mosig i huvudet

Ja eller hur, å ont i nacken får man! Hela dagen blir förstörd! Fy för tentor, fast vilken jävla booost när man får bra betyg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Fick kompletering med en spydig kommentar som argument.

jobbigt!

ChickiBull:

Ja eller hur, å ont i nacken får man! Hela dagen blir förstörd! Fy för tentor, fast vilken jävla booost när man får bra betyg!

brukar inte få ont i nacken, mer ryggen isf
hatar hur seg man blir och hur man växlar typ en miljard ggr mellan hoppfullhet och hopplöshet

har ledsna tänder nu också, har tröstätit sjukt mycket inför/under den här tentaperioden[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har ledsna tänder nu också, har tröstätit sjukt mycket inför/under den här tentaperioden[sad]

Ah, ryggen blir sjukt påftestat också.
Man borde få en stresscoach när man börjar plugga. Det missbrukas ju alla möjliga droger och folk tröstäter och super som satan under tentaperioderna! Inte bra för hälsan ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Man borde få en stresscoach när man börjar plugga. Det missbrukas ju alla möjliga droger och folk tröstäter och super som satan under tentaperioderna! Inte bra för hälsan ju

haha sant!


   
SvaraCitera

Jag borde ha ringt ett samtal idag, förlåt mig gud!


   
SvaraCitera

Jag lovade mig själv att plugga, men det gjorde jag inte.
Idag såg jag en tjej från min klass på gymmet och på bussen men jag lät bli att hälsa, för hon är galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låtsas som att jag ej läst några mejl jag fått eftersom mejlen vill få mig att göra ngt jag ej orkar psykiskt just nu


   
SvaraCitera