Aviseringar
Rensa alla

vår gemensamma husdjursdagbok


Ämnesstartare

isola:

Borde inte denna tråd raderas? Eller ska de artspecifika dagböckerna raderas? Mvh ordningen

varför skulle den det? det finns ju ingen dagbok för andra djur än hundar och katter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför skulle den det? det finns ju ingen dagbok för andra djur än hundar och katter

då borde den väl heta någonting annat då folk nu skriver om sina hundar och katter i två dagböcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då borde den väl heta någonting annat då folk nu skriver om sina hundar och katter i två dagböcker

"folk" kan ju välja själv var de ska skriva, vad skulle den annars heta, "husdjursdagbok, skriv inte här om du har hund eller katt för då blir isola arg"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

"folk" kan ju välja själv var de ska skriva, vad skulle den annars heta, "husdjursdagbok, skriv inte här om du har hund eller katt för då blir isola arg"?

vad är det där för otrevlig attityd?
jag har varit medlem här lite längre än vad du varit och trådar som fyller samma syfte har alltid blivit borttagna för enkelhetens skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad är det där för otrevlig attityd?
jag har varit medlem här lite längre än vad du varit och trådar som fyller samma syfte har alltid blivit borttagna för enkelhetens skull.

du är inte moderator och bestämmer således inte vilka trådar som är okej och vilka som inte är okej. det finns flertalet chattrådar ex the bullshit lounge, i mina tankar just nu samt 1337, men ingen sådan här tråd. jag förstår inte hur ditt medlemskap är relevant, men det är oviktigt. du är välkommen att maila andré vifoot haas och framföra klagomål. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du är inte moderator och bestämmer således inte vilka trådar som är okej och vilka som inte är okej. det finns flertalet chattrådar ex the bullshit lounge, i mina tankar just nu samt 1337, men ingen sådan här tråd. jag förstår inte hur ditt medlemskap är relevant, men det är oviktigt. du är välkommen att maila andré vifoot haas och framföra klagomål. 

haha.. att ha fått blivit moderator har verkligen stigit dig åt huvudet
klottertrådar och seriösa trådar är sedan inte samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha.. att ha fått blivit moderator har verkligen stigit dig åt huvudet
klottertrådar och seriösa trådar är sedan inte samma sak

javisst jag är en fascistisk maktmissbrukare utan dess like 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fingerprints:

inte farligt men många katter är allergiska/känsliga mot fisk så man får hålla lite koll!

Okej, bra att veta Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Okej, bra att veta Tumme upp

Och även fast de inte är det nu kan de utveckla en allergi.  Så håll koll och ge inte för mycket 🙂 Skrållan får diarré bara det är lite för mkt omega i fodret. 


   
SvaraCitera

amsi: "husdjursdagbok, skriv inte här om du har hund eller katt för då blir isola arg"?

Mycket glad


   
SvaraCitera

isola:

haha.. att ha fått blivit moderator har verkligen stigit dig åt huvudet
klottertrådar och seriösa trådar är sedan inte samma sak

varför whinear du? är väl mest jobbigt när mods utnyttjar sin makt till att låsa en massa trådar, låt oss alla vara glad över att de modsen är borta/vilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varför whinear du? är väl mest jobbigt när mods utnyttjar sin makt till att låsa en massa trådar, låt oss alla vara glad över att de modsen är borta/vilar

stör mig ba på när mods hittar på egna regler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha.. att ha fått blivit moderator har verkligen stigit dig åt huvudet

Vänligen respektera våra moderatorer. Har du några synpunkter på modereringen finns det en särskild tråd för det, eller så kan du kontakta några av våra admins.


   
SvaraCitera

Gillar djur. Vill ha en kanin Rodnar


   
SvaraCitera